کد خبر 1068906
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
پوگبا

سرمربی نراتزوری چشم به جذب هافبک فرانسوی شیاطین سرخ دارد.

به گزارش مشرق، باشگاه یوونتوس به همراه رئال مادرید مدت‌هاست که وضعیت پل پوگبا را زیرنظر دارند و برای به خدمت گرفتن این بازیکن در تابستان پیش رو برنامه‌ریزی می‌کنند، اما حالا خبر می‌رسد که یک باشگاه دیگر در سری A نیز به صف مشتریان این هافبک فرانسوی اضافه شده است.

بیشتر بخوانید:

قانونی برای منع انتقال پوگبا به اسپانیا

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» چاپ میلان با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه اینتر خود را آماده رقابت با باشگاه‌هایی همچون یوونتوس و رئال مادرید برای جذب پل پوگبا می‌کند. طبق این گزارش آنتونیو کونته از وضعیت خط میانی تیمش راضی نیست، این در حالی است که کریستین اریکسن که در پنجره زمستانی اخیر از تاتنهام به نراتزوری پیوست، هنوز نتوانسته خودش را در این تیم جا بیندازد، از این رو کونته خواهان اضافه شدن پوگبا به خط میانی تیم تحت‌هدایتش است.

در حالی که انتظار می‌رود باشگاه اینتر در پایان فصل با فروش چند بازیکن خود از جمله لائوتارو مارتینس، بودجه لازم برای خرید پوگبا را تأمین کند، مدیران این باشگاه امیدوار هستند تا هافبک پیشین یوونتوس نیز برای عملی شدن این انتقال با کاهش دستمزد خود موافقت کند.

این هافبک فرانسوی بین سال‌های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشانش در این تیم، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

پوگبای 27 ساله که عملکردش در سال‌های اخیر برای منچستریونایتد همراه با فراز و نشیب بوده، در حال حاضر در حال ریکاوری روی قوزک پایش است و این فصل به دلیل دو مصدومیت جدی تنها توانسته در هشت بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان برود.

قرارداد این هافبک فرانسوی با منچستریونایتد در پایان فصل آینده به اتمام می‌رسد و مدیران این باشگاه در صورت عدم موفقیت در تمدید قرارداد او، مجبور به فروش این بازیکن در تابستان پیش رو هستند، در غیر این صورت پوگبا را در تابستان 2021 به‌عنوان بازیکن آزاد از دست خواهند داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس