کد خبر 1068642
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

این روزها در دنیای کسب و کارهای امروزی، کسب و کارها به دو دسته تقسیم میشوند، کسب و کارهای برنده یا بازنده. حالت دیگری ندارد و اگر شما صاحب کسب و کاری هستید یا قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید باید تصمیم بگیرید که میخواهید در کدام دسته باشید. شما برنده اید یا بازنده؟

روشن است که هدف شما از راه اندازی کسب و کار، درامدزایی است و برای درامدزایی نیاز به فروش محصولات و خدمات خود به مشتریان دارید و در غیر اینصورت درامدی نخواهید داشت. حال برای جذب مشتری چه باید کرد؟ حتما با روش های سنتی بازاریابی و کسب مشتری آشنایی دارید. اما آیا این روش ها و متدهای مارکتینگ در دنیای امروزی به شما کمکی خواهد کرد؟ و اگر پاسخ این سوال خیر است، برای جلب نظر مشتریان و عقب نماندن از رقبای فعال چه باید کرد؟

خوب باید بگوییم که خیر، هیچکدام از روش بازاریابی قدیمی و سنتی که از برخی هنوز نیز از آن بهره میبرند دیگر جوابگوی نیاز امروزی افراد نیست چرا که این دوره از زمانی، دوره ی تکامل و تثبیت تکنولوژی است و در دنیای امروز افراد به دنبال رفع نیاز خود در آگهی های تبلیغاتی نمیگردند بلکه در اولین قدم نیاز خودشان را در اینترنت جستجو میکنند. حال به یک نکته مهم که به آن برمیخوریم این است که شما باید کسب و کارتان را وارد اینترنت کنید تا در میان کسب و کارهای آنلاین قرار بگیرید چرا که اگر کسب و کارتان را به اینترنت وارد نکنید مطمئن باشید که در دنیای این روزها دیگر سهمی از تجارت نداشته و کم کم با افت میزان مشتریان و فروش به سمت برشکستگی گام برمیدارد.

حال تصور کنید که قصد وارد کردن کسب و کارتان به اینترنت را دارید، برای انجام اینکار چه مراحلی را باید طی کنید و از چه کسانی باید کمک بخواهید؟

بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ کاری تخصصی است و مثل هرکار دیگری برای اینکه نتیجه مطلوبش را کسب کند باید بدست متخصصین انجام بگیرد. این روزها مجموعه های مختلفی خدمات دیجیتال مارکتینگ را انجام میدهند اما تعداد محدودی از آنها مانند یونیک مارکتینگ پکیجی کامل از خدمات به شما ارائه میدهند. خدمات یع مجموعه دیجیتال مارکتینگ حرفه ای مانند یونیک مارکتینگ باید حساب شده و کامل باشد که طراحی سایت، طراحی ui ux، سئو و تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام بخشی از این خدمات است.

ممکن است بابرخی از اصطلاحات و فعالیت های آژانس های دیجیتال مارکتینگ مانند آژانس دیجیتال مارکتینگ یونیک آشنا نباشید اما جای نگرانی نیست در ادامه شما را با خدمات یونیک مارکتینگ یکی از معتبر ترین مجموعه های بازاریابی آنلاین آشنا خواهیم کرد.

بدیهی است که برای ورود و نمایش کسب و کارتان به مشتریان نیاز به طراحی یک سایت دارید و برای کسب نتیجه مطلوب و جلب نظر کاربران و طراحی وب سایت باید پارامترهای مختلفی درنظر گرفته بشه که طراحی ui ux  شما از تمامی موارد گفته شده بی نیاز خواهد کرد.

حال تصور میکنیم که طراحی وب سایت شما تمام شده و به اصطلاح به دنیای کسب و کار آنلاین وارد شده اید. اما در ممکن است که در زمینه کاری شما و مخصوصا کلیدواژه های اصلی شما در میان هزاران رقیب قرار گرفته باشید.

اکنون با یکی از مهمترین بخش های بازاریابی آنلاین که مجموعه دیجیتال مارکتینگ یونیک برای شما انجام میدهد آشنا خواهیم شد. سئو!

همانطور که گفتیم تعداد همکاران شما در اینترنت زیاد است و همه میخواهند سهمی از این تجارت آنلاین و پر سود ببرند بنابراین قطعی است که وب سایت تازه تاسیس در میان این رقبا رتبه خوبی نخواهد داشت و در صفحات آخر نتایج جستجو دسته بندی میشود و به اینصورت عملا کسب و کار شما دیده نخواهد شد.

برای اینکه میان رقبا جایی پیدا کنید باید یک سر و گردن از آنها بالاتر باشید و انجام سئو اصولی توسط متخصصین سئو یونیک مارکتینگ به شما کمک میکند تا در بازه ی زمانی کوتاهی به صفحه اول نتایج رسیده و اندکی بعد از آن درمیان رتبه های نخست جای بگیرید.

اما همه ی حرفه ای ها میدانند که سئو اصولی بر پایه تولید محتوا میچرخد و به این ترتیب به یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط تیم یونیک مارکتینگ میرسیم. تولید محتوا.

بیل گیتس میگوید محتوا ملکه است! اما چرا؟

تولید محتوای مناسب در زمینه کاری شما به سایت شما کمک میکند تا در مدت زمانی باور نکردنی رتبه های بالای صفحه اول نتایج را تجربه کند و به کمک همان محتوا میتوانید کسب و کار و خدمات و محصولات خود را به کاربران معرفی کنید اما کاربرد تولید محتوا تنها برای بهبود وضعیت سئو و رتبه بندی سایت شما مفید نیست و از آن میتوانید برای بازاریابی در پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

بطور مثال زمانی تصمیم میگیرید تا کسب و کارتان را به اینستاگرام نیز وارد کنید به همین منظور برای معرفی خدمات و محصولات و جذب مخاطب باز نیاز به تولید محتوا دارید و جالب است بدانید که تولید محتوا در قالب های محتوا تصویری، محتوا متنی، محتوای ویدیو و در نهایت موشن گرافیک ارائه میشود و به سادگی میتوانید با سپردن مدیریت پیج اینستاگرام خود  و درخواست تولید محتوا از مجموعه ای معتبر و با سابقه مثل آژانس بازاریابی یونیک از افزایش روزانه میزان مخاطبین خود لذت برده و به همین واسطه میزان درامد خود روز به روز افزایش دهید.

سخن پایانی:

در طول این مقاله از اهمیت بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ باخبر شدیم و متوجه شدیم که برای کسب سود چند برابر ضروری است که به جمع کسب و کارهای آنلاین اضافه بپیوندین و آینده ای روشن برای کسب و کار و بیزینس خود رقم بزنید و بر خلاف کسانی که روند نزولی کاهش مخاطب و مشتری دارند،  شما با دریافت خدمات و مشاوره روند صعودی خود را ادامه داده و مشتریان خود را افزایش دهید.

با ابزارهای بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ آشنا شدید و متوجه شدین که هرکدام در چه زمینه ای به کمک شما خواهند آمد و به کمک آشنایی با آنها بتوانید برای بازاریابی خود استراتژی طراحی کرده و برای بهبود شرایط مالی خود قدم بردارید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس