ترامپ نمایه

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند دونالد ترامپ از شنیدن نتایج نظرسنجی که در آن جو بایدن از وی پیشی گرفته بسیار خشمگین شده است.

به گزارش مشرق، واشنگتن پست  نوشت رئیس جمهور ترامپ علاقه ای به شنیدن اخبار بد ندارد و زمانی که از دستیاران خود شنید، جو بایدن در نظر سنجی ها از او پیشی گرفته است به صورت غیرعادی ناراحت شد.

این نظرسجنی توسط «آر ان سی» و ستاد انتخاباتی ترامپ صورت گرفته که نشان می دهد او  از جو بایدن نامزد اصلی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری عقب افتاده است.

بیشتر بخوانید:

بحران بیکاری در آمریکا چند قربانی دارد؟

هیلاری کلینتون از جو بایدن حمایت می‌کند

حدود ۹۰ درصد آمریکایی‌ها بیمناک فروپاشی اقتصاد

بنابر گفته دو منبع آگاه به واشنگتن پست، وقتی ترامپ نتایج نظرسنجی و اخبار مروبط به واکنش کاخ سفید به شیوع ویروس کرونا را شنیده است از نظر روانی به شکل «بسیار ناپسندی»  به هم ریخته  و بر سر «براد پارسکل» مدیر ستاد انتخاباتی خود خشمگینانه داد زده است.

ترامپ روز چهارشنبه در واکنش به نتایج نظرسنجی  در مصاحبه ای گفت: به نظرسنجی‌هایی که نشان می‌دهد جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ پیشتاز است، اعتقادی ندارم.

وی در ادامه افزود: تصور نمی‌کنم انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به یک رفراندوم و همه پرسی درباره نحوه عملکرد من برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تبدیل شود. البته من از اینکه معاون رئیس جمهور سابق آمریکا عملکرد خوبی داشته، متعجب شدم.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، برد پارسکل بعدا برای آرام کردن ترامپ نتایج جدیدی از نظرسنجی را به او نشان می دهد که اخبار آن خوشایند ترامپ بوده است و با واکنش مثبت رئیس جمهور آمریکا مواجه می شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    6 1
    سگ زرد برادر شغاله!!!
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 1
    "به نظرسنجی‌هایی که نشان می‌دهد جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ پیشتاز است، اعتقادی ندارم" راست گفته نظر سنجی چیه؟ اصلا مگه رای مردم تو آمریکا تعیین کننده رئیس جمهوره؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس