روحانی نمایه

رئیس جمهور بر اطلاع رسانی بموقع ، دقیق و فراگیر به مردم درخصوص شاخص های تعیین وضعیت های سفید ، زرد و قرمز برای شهرها و استان ها از نظر وضعیت و شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفت و گوی تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت بیماری کرونا در سراسر کشور و ارزیابی از اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، بر اطلاع رسانی بموقع ، دقیق و فراگیر به مردم درخصوص شاخص های تعیین وضعیت های سفید، زرد و قرمز برای شهرها و استانها از نظر شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

 روحانی در این تماس تلفنی بر ضرورت تعیین شاخص های سه وضعیت سفید، زرد و قرمز از سوی وزارت بهداشت و درمان تاکید کرد و افزود: دستورالعمل های بهداشتی برای بازگشایی و از سر گیری فعالیت ها در شهرستان های دارای هر کدام از این سه وضعیت، تدوین و ارائه شود.

رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت دستور داد تا  شرایط  و دستورالعمل های بهداشتی آغاز فعالیت مشاغل و مراکز پرتجمع و پررفت و آمدی که تاکنون بازگشایی نشده اند را آماده و برای تصویب در جلسه روز یکشنبه ستاد ملی کرونا، ارائه کند.

"سعید نمکی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این تماس تلفنی، گزارش کاملی از وضعیت بیماری کرونا در کشور و همچنین اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به رئیس جمهور ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    5 0
    نفوذی
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    3 0
    مشرق یه گزارش از امار مبتلایان به تفکیک هر استان بدهید ببینیم چه خبر؟
  • DE ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    دستور روحانی به نمکی درباره دستورالعمل بازگشایی مراکز پرتجمع// هفت درو بستی نمکی - یک در رو نبستی نمکی . نمکی اون یه " دررو " را برو ببند ولی از اون 7 تا در که بستی چندتا شو واکن نمکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس