کد خبر 1067884
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
روز قدس برلین

برگزار کنندگان مراسم روز قدس در آلمان، برگزاری مراسم امسال را به دلیل تحریم حزب الله از سوی دولت برلین لغو کردند.

به گزارش مشرق، روزنامه جروزالم پست گزارش داد که به دنبال تصمیم دولت آلمان در تحریم سیاسی گروه حزب الله لبنان، برگزار کنندگان مراسم روز قدس در برلین برگزاری این مراسم را در اواسط ماه مه لغو کردند. 

این پایگاه صهیونیستی با بیان این مساله نوشت که «میشل مولر» شهردار برلین طی سالهای گذشته به دلیل اینکه تلاشی برای جلوگیری از برگزاری این مراسم نمی‌کرد همواره مورد انتقاد قرار داشت.

سناتور «آندرس گیزل» از برلین روز پنج شنبه در حساب توئیتری خود نوشت: سازمان دهندگان روز قدس، مراسم راهپیمایی امسال را لغو کردند. از برگزاری یکی از ضدیهودیترین مراسم خلاص شدیم. 

این مراسم از سال 1996 هر ساله در برلین برگزار می‌شود.

مراسم روز قدس هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.

 وزارت کشور آلمان روز پنجشنبه اعلام کرد که فعالیت‌های حزب‌الله در خاک این کشور اروپایی را ممنوع کرده است و آن را به عنوان یک «سازمان تروریستی» معرفی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی افصحی IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    8 1
    بسم الله الرحمن الرحیم.همه این تلاش های بی فرجام فقط برای همین است که مراسم روز قدس لغو شود! جالب این که خبر لغو را نه از برگزار کنند گان ،که از زبان روزنامه صهیونیستی جوروزالم پست و یا سناتور آندرس گیزل می شنویم.این عقب افتاده ها نمی دانند به قول امام خمینی راه پیمایی قدم اول مبارزه بوده و قدم بعدی سال هاست که شروع شده و عملیات حزب الله عزیز آن را با زار واداشته است.
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 4
    لبخند بزن بسیجی..
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 1
      19:04 پوشکتو عوض کن یانکی، بو گندش از تو گوشیم جذب کامنتت شده!!!!
  • رضا IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    4 2
    خاك تو سرت كنم مركل ! ما پيش خودمون ميگفتيم اين زنيكه چون مدرك واقعى دكترى داره ميتونه مملكت خوب شو اداره كنه بعد تو به كاسه ليسى صهيونيست ها مشغول ميشى ؟! عاخه ابله ! تو خبر ندارى مردمت از جماعت جهود و صحرا نشنينان سعود حال شون بهم ميخوره ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس