کد خبر 1067812
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
دستور رییسی به دادستان تهران برای بررسی گزارش رییس دیوان محاسبات

منتخب مردم زاهدان در مجلس یازدهم نشست چند روز گذشته برخی از منتخب این دوره از مجلس با آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، فداحسین مالکی منتخب مردم زاهدان در مجلس یازدهم، از برگزاری جلسه ای با آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه خبر داد و گفت: در چند روز گذشته جمعی از منتخبان مجلس که سابقه قضایی دارند، میهمان رئیس قوه قضائیه بودند.

وی با بیان اینکه  رئیس قوه قضائیه این نشست را جلسه ی خانوادگی قوه قضاییه قلمداد کرد، ادامه داد: قطعا اینگونه جلسات در شرایط کنونی فرصت ویژه ای را برای مقابله با فساد و رانت خواری در کشور فراهم می آورد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ رئیس قوه قضائیه: نقدینگی کشور باید به سمت تولید برود

فیلم/ رئیس قوه قضاییه: کارگران محوری‌ترین اصل در جهش تولید هستند

نباید اجازه داد ارزی که به سختی به دست می‌آید حیف و میل شود

منتخب مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در این نشست  به لزوم عزم جدی مجلس آینده برای مبارزه با فساد افسار گسیخته اشاره و بر اهمیت برخورد با دانه درشت ها تأکید کرد، اضافه کرد: چرا که این مهم علاوه بر صیانت از حقوق مردم، افزایش اعتماد عمومی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز به دنبال خواهد داشت.

مالکی با اعلام اینکه رئیس قوه قضائیه درباره شعار سال"جهش تولید" نیز  خواستار اقدام جدی مجلس یازدهم و دولت برای ساماندهی مسئله مبارزه با قاچاق و حمایت همه جانبه از تولید ملی شد، اظهار داشت: آیت الله رئیسی عنوان کرد دستگاه قضایی کشور، تمامی تمهیدات لازم جهت تسهیل رسیدگی قضایی مرتبط با این حوزه را اندیشیده و به کار بسته است. ‎

وی با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه برای پیشبرد هرچه بهتر سیاستهای نظام در مناطق مرزی ومحروم کشور بر اهمیت ارتباط تنگاتنگ مجلس آینده و قوه قضائیه تاکید داشتند، عنوان کرد: آیت الله رئیسی همچنین موافقت کردند، نمایندگانی که از مدیران قوه قضاییه بوده و اکنون به عنوان منتخبین مردم وارد مجلس شده اند می توانند جهت سهولت در امورات در جلسات شورای قضایی استانهایشان شرکت کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 5
    باسلام بااین تعیین دستمزد جهش تولید صورت نمیگیرد
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 4
    محلس مزدور و غارت گر بیت آمال
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      10 1
      مجلس مزدور و غارتگر بیت المال لیست امیدی ها بودن که الحمدلله مردم پرتشون کردن بیرون.
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 0
    جهش تولد بدن جهش دستمزد ها
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    همونطور که رونق تولید اتفاق افتاد جهش تولید هم اتفاق میفته به عنوان تولیدکننده ای که کار تولیدی کرده می دونم مشکل اصلی تولید چوب قوانین و آیین نامه ها در لای چرخ تولید هست سال های گذشته هیچ کاری براش نشد امسال هم بعیده این همه قانون و تبصره و سازمان نمی زارن تولید پا بگیره
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 0
    انشالله موفق باشند
  • ب IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام باتشکرمسولین محترم وموقق باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس