کد خبر 1067810
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
موافقت ایران، عراق و قطر در جلسه AFC به تعویق بازی‌های انتخابی جام جهانی

یک رسانه قطری در گزارشی اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک صورت مجبور به لغو مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 می شود.

به گزارش مشرق، به نقل از نشریه «استاد الدوحه» قطر، کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت ناتمام ماندن بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2020 در این سال مجبور به لغو این مسابقات خواهد شد. دلیل این تصمیم AFC این است که این سازمان به قراردادش با شرکت های جدید صاحب امتیاز پخش در سال 2021 متعهد است و این شرکت‌ها نمی توانند مسابقات فصل گذشته را حمایت کنند.

مخصوصا اینکه در سال 2021 قرار است تعداد تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از 32 به 40 افزایش پیدا کند به همین خاطر باید بازی ها خیلی زود آغاز شود تا در موعدش به پایان برسد. در نتیجه در صورتیکه تا پایان مرداد شیوع کرونا مانع از برگزاری ادامه مسابقات شود تصمیم آخر AFC لغو بازی ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

اصرار AFC برای اتمام فصل جاری لیگ قهرمانان

البته این گزینه آخر برای کنفدراسیون فوتبال آسیا است. مسئولان AFC در تلاش هستند تا این مسابقات را به صورت متمزکز به میزبانی یک کشور در ماه آگوست(مرداد) برگزار کنند.

به نظر می رسد قطر بهترین گزینه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی از مسابقات به تعویق افتاده لیگ قهرمانان آسیا در شرایط کنونی است. البته دوحه تنها برای میزبانی از بازی های مرحله گروهی مناسب نیست بلکه AFC می تواند برای سریع تمام کردن این مسابقات مرحله یک چهارم نهایی نیز در این شهر برگزار کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس