کد خبر 1067585
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
سوغات عجیب مد‌های کرونایی به بهای جان حیوانات! + تصاویر

یک فروشگاه در آمریکا ماسک‌هایی از جنس پوست مار و تمساح می‌فروشد، صاحب فروشگاه قصد دارد با این ماسک‌ها به موج مدهای حاصل از انتشار کرونا ویروس جدید که جهان را در نوردیده بپیوندد.

به گزارش مشرق، برایان وود، صاحب فروشگاه All American Gator Products در شهر دانیا بیچ ایالت فلوریدا ماسک‌هایی از پوست حیوانات مختلف از جمله مار، تمساح می‌سازد. به گفته روزنامه آمریکایی میامی هرالد، تمساح‌ها گونه‌ای تهاجمی در اورگلیدز ایالت جنوبی هستند.

وود به روزنامه گفت: مردم باید چهره‌های خود را بپوشانند و متأسفانه شاید اوضاع بیشتر از آنچه تصور می‌کردیم ادامه یابد. وی افزود: برخی از افراد حتی در طول این بیماری همه‌گیر می‌خواهند مد داشته‌باشند بنابراین می‌خواهم گزینه‌هایی را برای آن‌ها فراهم کنم.

بیشتر بخوانید:

پوست افعی‌های پیتون مانند ماسک‌های ام ۹۵ M۹۵ انسان را در مواجهه با ویروس محافظت نمی‌کند و ماسک‌های M۹۵ از ورود ریزگردهای کوچک و بزرگ موجود در هوا جلوگیری می‌کند.

وود اظهار داشت که وی قصد طراحی ماسکی را دارد که امکان اضافه کردن یا برداشتن فیلتر را داشته باشد و با تهیه کنندگان فیلتر صحبت کرده و ممکن است از پارچه استفاده کند، زیرا تجهیزات حفاظتی بسیاری مورد نیاز هستند و در عین حال بسیار کمیاب شده‌اند.

مقامات میامی در اوایل هفته به ساکنان دستور دادند ماسک‌های محافظتی را در فروشگاه‌های مواد غذایی به صورت بزنند و به داروخانه‌ها و کارگران فروشگاه دستور دادند تا از محافظ صورت (شیلد) استفاده کنند. این دستور همچنین به کلیه پیک‌ها و همچنین کلیه کارگران ساخت و ساز اعمال شد.

ایالات متحده بیش از ۹۷۰ هزار مبتلا و بیش از ۵۴ هزار مرگ و میر را ثبت کرده است، در حالیکه ۱۱۸ هزار و ۶۳۳ نفر تا عصر یکشنبه بهبود یافتند.

در حال حاضر جهان در تلاش است تا شیوع این بیماری را کنترل کند. تعداد کشته شدگان در سراسر جهان در روز یکشنبه به ۲۰۵ هزار و ۵۲۶ نفر افزایش یافت و تعداد کل مبتلایان به حدود ۲.۹۶۵ میلیون نفر رسید که از این میان ۸۶۷ هزار و ۷۰۷ نفر بهبود یافتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ma1 IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    76 5
    این آمریکایی های وحشی زمانی پوست سر سرخپوستها رو میفروختن اینها و همپیمانانشان به انسانها رحم نمی کنند توقع دارید به حیوانها رحم کنند. سازمانهای دفاع از حیوانات هم مثل سازمان دفاع از حقوق بشر است و سیاسی عمل میکند مثل کودک کشی در یمن که صدا ازشون در نمیاد چون عربستان بهشون پول نمیده.
    • FR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      3 7
      ولی چینی های کمونیست اصلا با حیوانات کاری ندارن به انسان ها هم رحم میکنن یه نگاه بداز ببین ویروسی که از چین اومده اصلا با انسانها کاری داره؟ ای کاش من هم یک چین پرست بودم
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    15 4
    يك ميز فكستني داره بهش مي گن فروشگاه!! ما كارگاه داريم بهمون مي گن مغازه!! خخخ
  • جوجه تیغی بدنساز GB ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    5 67
    انسونای بیشرف اگه ما تیغ نداشتیم معلوم نبود چه بلایی هم سر ما میاوردین. انسان = آپاندیس طبیعت
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    14 1
    بابا خاک تو سر وحشیتون کنن که قرن ۴۰ هم برسه هرچقدرم کراوات و ادکلن بزنین و به زور بخواین ادای متمدن بودن دربیارین وحشیگریتونو هیچکار نمیتونین بکنین
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    11 1
    واااای بخدا حالم بد شده اینا کین دیگه
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    21 1
    خدایا خودت این وحشیای روانیو نابود کن ذره ای رحم و انسانیت تو وجودشون نذاشتن بیشرفا جز پول هیچی نمیبینن
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    6 0
    جامعه آمریکایی مهد طلم و توحش و بی بند و باری و مصرف گراییه
  • چین چان چون IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 3
    ما هم خرهای دنیا را با قیمت ناچیز خریداری کرده ،با جوشاندن پوست خر،روغن تهیه کرده و با قیمت گزاف به همانها می‌اندازیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس