کد خبر 1067461
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
1

به گفته سخنگوی نیروهای مسلح یمن، تعداد کشته‌های مزدوران سعودی و نظامیان آل‌سعود در مرحله آخر عملیات در استان جوف، بیش از هزار و ۲۰۰ نفر بوده است کما این که صدها نفر نیز به اسارت در آمدند.

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اخبار سوریه نوشت: سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در گفتگو با شبکه المسیره: ۹۵ درصد از استان جوف از اشغال مزدوران و نظامیان رژیم سعودی به صورت کامل پاکسازی شد تا به این ترتیب عملیات بزرگ فأمکن منکم به پایان برسد...

سرتیپ یحیی السریع وی با بیان اینکه آخرین مرحله از این عملیات شامل پاکسازی پادگان بزرگ اللبنات بود، یادآور که طی آخرین مرحله از عملیات مذکور، الأقشع، الخسف و مناطق نزدیک در  المرازیق و المهاشمة در استان جوف از لوث وجود مزدوران پاکسازی شد.

به گفته سخنگوی نیروهای مسلح یمن، تعداد کشته‌های مزدوران سعودی و نظامیان آل‌سعود در مرحله آخر عملیات در استان جوف، بیش از هزار و ۲۰۰ نفر بوده است کما این که صدها نفر نیز به اسارت در آمدند. در این مرحله از عملیات همچنین بیش از ۳۵۰۰ کیلومتر مربع از استان جوف به صورت کامل پاکسازی شد که شامل مناطق وسیعی از بیابان الحزم به صورت کامل و مناطقی در شهرستان خب و الشعف می‌شود.

سرتیپ یحیی سریع همچنین با اشاره به اهمیت پاکسازی بیابان‌های استان جفت تاکید می‌کند که این مناطق مهمترین پناهگاه تروریست های القاعده و داعش به شمار می رفتند که به صورت مستقیم و کامل از طرف آمریکا، امارات و رژیم سعودی حمایت می شدند.

سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه این گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه المسیره به پاکسازی پادگان مهم و بزرگ اللبنات اشاره می‌کند و در اهمیت آن یادآور می‌شود: این پادگان بزرگ در واقع کلید پاکسازی استان مأرب است. به گفته سریع، سعودی‌ها و مزدورانشان در طول روزهای گذشته اقدام به حملات گسترده‌ای در استان مأرب علیه مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی کردند که همه این حملات دفع شد. اپ تهدید کرد که این اقدامات با توجه به تاکتیک‌ها و برگه‌هایی که ارتش یمن در اختیار دارد، باعث پشیمانی دشمن می‌گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 5
    ياد محمد سعید الصحاف افتادم هههههه
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      0 0
      دقیقا. اگر پیشینه اونو مطالعه کنید به شباهاتهای دیگه ای هم با این می رسید.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    5 0
    درود بر انصار الله استوره صبر و مقاومت واقعا شجاعت وایمار به نصرت اللهیک رباید از آنها آموخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس