کد خبر 1067317
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتور از احتمال تیمداری در لیگ برتر والیبال ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش مشرق، موضوع تیمداری باشگاه تراکتور در لیگ برتر والیبال در سال‌های اخیر همیشه موضوعی بود که بسیار از علاقمندان به والیبال دنبال تحقق آن بودند. در همین راستا سال گذشته مذاکراتی هم انجام شد که در نهایت به تیمداری باشگاه تراکتور ختم نشد.

بیشتر بخوانید:

زنوزی: به‌خاطر منافع خودم افشاگری نکردم

برای سال آینده هم خبر می‌رسد که مذاکراتی برای تیم‌داری باشگاه تراکتور در لیگ والیبال انجام شده تا تبریز پس از دوری یک ساله از این رقابت‌ها بار دیگر نماینده‌ای در سطح اول والیبال ایران داشته باشد.

محمدرضا زنوزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص اظهار داشت: هر سال این صحبت‌ها مطرح می‌شود، اما من از تیمداری در فصل آینده بی خبر هستم.

پیش‌بینی می‌شود حضور باشگاه تراکتور در لیگ والیبال شور و اشتیاق را یک بار دیگر به مسابقات باشگاهی این رشته و البته هواداران تبریز بازگرداند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    2 4
    دیگه فقط مونده در ورزشگاه والیبال شعارهای نژادپرستانه بدهند و پرچم بیگانه ببرند،این تیم ناایرانی باید منحل بشه
    • موسی پنده IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      2 2
      خوب میکنن حقشونو خوردن .
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    3 5
    خداوکیلی والیبال را مثل فوتبال نابود نکنید از وقتی تراکتور وارد فوتبال شد این همه مشکل بین هواداران تیمها پیش امد خواهش میکنم فضای والیبال را مثل فوتبال بهم نریزید برید تو همون فوتبال صدای گرگ در بیارید و پرچم ۷۲ ملت را بیارید و شعار جدای طلبی بدید بزارید دلمون به والیبال خوش باشه
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
      1 3
      دقیقا درست میگی اگه به همین راحتی مجوز تیم داری در رشته های ورزشی دیگه را بدهند به تراکتور پس فردا فضای سالن های ورزشی ایران مثل ورزشگاهها فوتبال بهم میخوره اون موقع دیگه کل ورزش کشور دچار مشکل میشه البته همه میدونن که مشکل هوادار واقعی تراکتور نیست یکسری افرادی هستن که سو استفاده میکنن برای رسیدن به اهدافشان که بین قومیت ها اختلاف بندازن متاسفانه باشگاه تراکتور هم هیچ اقدامی برای جلوگیری نمی کنه حالا بعد از فوتبال حتما کل ورزش قرار که نابود بشه
  • تهران IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    4 0
    با سلام ، اگر طرفداران تیم پیروزی دنبال فتنه انگیزی نباشند قطعا هیچ اتفاقی نمی افتد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس