کد خبر 1067148
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
غلامرضا بهروان

عضو مجمع فدراسیون فوتبال معتقد است این فدراسیون باید پیش نویس اساسنامه اصلاح شده را برای رویت همه منتشر کند و فقط به بررسی در مجمع اکتفا نکند.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان، عضو مجمع فدراسیون فوتبال و مشاور سازمان لیگ درباره تاریخ برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال برای بررسی پیش‌نویس اساسنامه جدید گفت: در مرحله نخست اصلاحات مدنظر خودمان را اعلام کردیم و در این مرحله فدراسیون فوتبال بعد از بررسی نظرات اعضای مجمع و نگارش پیش نویس اساس نامه، باید مجمع را برگزار کند. فعلا در این زمینه اطلاع رسانی نشده است. از طرفی شیوع کرونا مجالی برای برگزاری مجمع نداده است.

* پیشنهاد برای افزایش نمایندگان فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان

وی درباره پیشنهادهایش برای اصلاح اساس نامه کنونی اظهار کرد: من پیشنهادهایی مبنی بر افزایش نمایندگان فوتسال و فوتبال ساحلی به مجمع داشتم چرا که ما لیگ‌های قابل قبول این دو رشته را داریم و توانستیم در جام جهانی روی سکو بایستیم. از طرفی باید جامعه زنان نیز مشارکت قابل قبولی در مجمع داشته باشند. فدراسیون فوتبال باید الزامات فیفا را قبول کند و ضمن حفظ استقلال خود، قوانین داخلی را هم مدنظر داشته باشد.

* فدراسیون پیش‌نویس اساس‌نامه را برای رویت همه منتشر کند

عضو مجمع فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به نظرم فدراسیون در مجمع آتی باید اصلاحات را با رنگ دیگری مشخص کند به راحتی قابل بررسی باشد. البته پیشنهاد من این است که پیش نویس اساس نامه را برای همه قابل رویت کنند. چه اشکالی دارد که ما نظرات دیگران را هم بدانیم؟ اهالی رسانه هم باید در این روند مشارکت داشته باشند. آنها یکی از ارکان فوتبال هستند که فیفا به رسمیت می‌شناسد. روستایی و عشایری در فوتبال نماینده دارد اما رسانه ها حضور ندارند. باید از نظرات بزرگان رسانه استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

خوشبختی خاص فرهاد مجیدی در استقلال

بهروان تاکید کرد: ما باید شفاف سازی را در دستور کارمان بگذاریم. از طرفی در اساس نامه جدید باید از گنگ بودن مفاد پرهیز شود. اساس نامه کنونی گنگ است و هر کسی به نفع خود تفسیر می کند.

* فدراسیون تا مهر و آبان ماه فرصت دارد

او درباره زمان احتمالی برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون تا مهر و آبان فرصت برگزاری انتخابات را دارد. فعلا زمان داریم و می توانیم تا آن موقع روند اصلاحات را پیش ببریم.

رئیس هیات فوتبال مازندران درباره تجهیز ورزشگاه ها به امکانات نوری به منظور برگزاری رقابت های لیگ برتر در هنگام شب، یادآور شد: به هر حال ورزشگاه نساجی بازسازی شده بود ولی عاری از اشکال نبود. ما این ایرادها را برطرف کردیم و الان مشکلی ندارد.

* برنامه‌هایی برای شروع لیگ داریم

مشاور سازمان لیگ همچنین درباره اظهارات سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات مبنی بر اینکه رفته رفته به شروع لیگ نزدیک می شوند، گفت: ما یکسری برنامه ها برای شروع لیگ برتر تهیه کردیم ولی منتظر اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم تا این برنامه ها را اجرایی کنیم.

* تیم‌های آسیایی باید تا شهریور بازی کنند؟

بهروان در واکنش به اینکه با توجه به برگزاری لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در صورت شروع لیگ، تیم های آسیا باید تا اواخر مرداد و شهریور در کوران مسابقات باشند، گفت: متاسفانه ما مقداری تحت فشار خواهیم بود که در همه جای دنیا این اتفاق رخ خواهد داد. از طرفی باید فصل آینده را به تعویق بیندازیم و به تیم‌ها فرصت استراحت و بازیابی بدهیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس