کد خبر 1066889
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
استقلال نمایه

حواشی اخیر در باشگاه استقلال باعث شده تا جنگ قدرت بین استقلالی‌ها دیده شود که نتیجه آن چیزی جز ضرر برای این باشگاه نخواهد بود.

به گزارش مشرق، در روزهایی که فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است، باشگاه استقلال درگیر اتفاقات و حواشی‌ شده که در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد، به طوری که هر روز اخبار جدیدی از درون باشگاه به گوش می‌رسد.

احمد سعادتمند در ابتدای مدیریت خود در باشگاه استقلال دو نمره منفی در کارنامه خود ایجاد کرد، نخست تشکر از هوادار خارج نشین برای پرداخت بخشی از مطالبات هروویه میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکن خارجی استقلال که مشخص شد چنین چیزی صحت ندارد، دوم عدم پرداخت مطالبات بازیکنان تیم در زمان اعلام شده بود. 

همین مسائل باعث شد تا بازیکنان علیه مدیریت باشگاه پست مشترک منتشر کرده و به شدت انتقاد کنند. مدیران باشگاه به تصور اینکه این مسائل از مدیررسانه‌ای تیم و فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان آب می‌خورد، مدیررسانه‌ای را برکنار کرده و سپس در بیانیه‌ای به شیطنت خودی‌ها اشاره کردند. در ادامه مجیدی تصویری از خودش و محمد نوری‌فر مدیررسانه‌ای استقلال منتشر کرد تا عملا مخالفتش با تصمیم باشگاه را اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

اعتراض کادر فنی استقلال به سعادتمند +عکس

این موضوع تنها پایان ماجرا نیست، کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز اعلام کرد که از انتصاب‌ها و برکناری‌های باشگاه اطلاعی نداشته است. بنابراین، با این اتفاقات نتیجه می‌گیریم که جنگ قدرت در استقلال به خوبی دیده می‌شود، جنگ مجیدی و بازیکنان با مدیرعامل و جنگ قدرت دیگر بین هیئت مدیره و مدیرعامل.

بحث جنگ قدرت بین هیئت مدیره و مدیرعامل از آنجا نشات می‌گیرد که باشگاه استقلال شب گذشته در بیانیه خود به کارشکنی خودی‌ها و همچنین مسائل مالی باشگاه اشاره کرد. در این بیانیه، اشاره شده است که وام قرض‌الحسنه‌ای به استقلال پرداخت شده است که روزی 50 میلیون تومان دیرکرد به حساب باشگاه واریز می‌شود. این مسئله به عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره استقلال بازمی‌گردد که این وام را برای باشگاه تهیه کرد و این روزها نیز مورد حمایت فرهاد مجیدی قرار دارد.

از طرفی، با آمدن سعادتمند نفراتی چون اسماعیل خلیل‌زاده و کامران منزوی از سمت خود در هیئت مدیره کناره‌گیری کردند تا به نوعی مخالفت خودشان با انتخاب مدیرعامل جدید را نشان دهند. اگر چه منزوی بیش از این انتخاب نیز از سمت خودش استعفا داده بود.

در شرایطی که استقلال درگیر شکایت و پرونده‌های فیفا قرار دارد، حواشی درونی باعث ایجاد شکاف عمیق بین استقلالی‌ها شده است که قطعا در آینده دودش به چشم هواداران و تیم خواهد رفت. این نوع خودزنی، آن هم در شرایطی که فوتبال تعطیل است و مسابقه یا تمرینی برگزار نمی‌شود، در نوع خود بی سابقه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    1 3
    مبارک سلطانی فر باشه به اون چیزی که میخواسته داره میرسه نابودی استقلال اما کورخوندی نابودی خودت را هم .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس