فتح الله زاده

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: نمی‌دانستم کرونا می‌آید و فوتبال تعطیل می‌شود، اگر می‌دانستم تعطیل می‌شود و بازی‌ها ادامه پیدا نمی‌کند، من هم می‌ماندم.

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه چرا نیامده از استقلال رفت و گفته می‌شود چیزهایی دیده که فرار کرده، اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده هر موقع که به باشگاه آمده وضعیت باشگاه همینطور بوده، چه زمانی اینطور نبوده؟ چه زمانی باشگاه پول داشته و به من گفتند بیا اینجا و کار کن؟

وی ادامه داد: من می‌دانم بعضی از هوادارانمان که آن‌ها من را آوردند ناراحت هستند، اما آنها باید قبول کنند در شرایطی که آمدم،  نهایتاً یک هفته تا ده روز فرصت داشتیم تا شکایت‌ها را برطرف کنیم وگرنه محروم می‌شدیم. واقعاً مریض شدم. مریضی من اینطور شد که آنفلوانزا بعد ذات‌الریه و سپس بعد از آن کرونا گرفتم! یعنی 15 روز آنتی‌بیوتیک مصرف کردم و بدنم افت شدیدی پیدا کرد. وقتی کرونا گرفتم 25 روز درگیر این موضوع بودم و 19 روز دقیقا در خانه قرنطینه بودم و نمی‌توانستم کاری کنم. اسناد پزشکی آن هست، دیدیم 10 روز بیشتر فرصت نداریم، چطور می‌توانم 25 روز خانه بمانم و نیایم، همه چیز به هم می‌خورد. با تمام علاقه‌ای که به این باشگاه دارم و همه هم می‌دانند که تنها کسی هستم که دوست دارم مدیرعامل باشگاه بشوم.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ سورپرایز فتح‌الله‌زاده برای واعظ آشتیانی روی آنتن زنده تلویزیون

فتح الله‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود علی فتح‌الله زاده گذشته نیست نیست و زیاد شعار می‌دهد، مثلاً گفته بود با استراماچونی می‌آیم و با او می‌روم، عنوان کرد: هوادار ما فهیم است، اما عده‌ای به دنبال مغلطه هستند.  وقتی آمدم استراماچونی رفته بود. 10 روز قبل از اینکه بیایم رفته بود. پرونده بازگشت او را چه کسی مطرح کرد؟ من مطرح کردم. بعد از اینکه رفته بود و باشگاه اطلاعیه رسمی داد که یک ماه رابطه ما با استراماچونی قطع و کلاً تمام شد، با رحمان رضایی صحبت کردم چون می‌دانستم وکیل استراماچونی وکیل رحمان رضایی هم بوده، از او خواهش کردم که جلسه‌ای بگذارد. 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود این مسئله دروغ بوده و برای صحبت با مربی دیگری به آنجا رفته بودند، اظهار داشت: نه، مراجعه به آنجا را نمی‌گویم. من آن زمان که رحمان رضایی و دوستان برای صحبت به قطر رفته بودند را نمی‌گویم، قبل از آن، با رحمان رضایی صحبت کردم که ارتباط بگیرد که ارتباط هم گرفت، منتهی در وسط کار متاسفانه یکی دو نفر دیگر آمدند و این ارتباط را قطع کردند و نگذاشتند که من بروم و صحبت کنم.

فتح‌الله زاده اضافه کرد: همان زمان به دوستان گفتم اگر استراماچونی نیاید من هم نمی‌آیم. مگر من آمدم؟ رفتم. من آمدم اصلا استراماچونی نبود، می‌خواستم تلاش کنم او را بیاورم و وقتی نیامد، دیدم هواداران ناراحت هستند، رفتم. ضمن اینکه کرونا واقعیت بود. نمی‌دانستم کرونا می‌آید و فوتبال تعطیل می‌شود. اگر می‌دانستم تعطیل می‌شود و بازی‌ها ادامه پیدا نمی‌کند، من هم می‌ماندم.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در مورد اینکه چرا چالش او با واعظ آشتیانی تمام نمی‌شود، گفت: تمام شد!

وی در مورد اینکه واعظ آشتیانی اعلام کرده فتح‌الله‌زاده را در دادگاه می‌بیند، گفت: عیب ندارد، من گفتم که در دادگاه می‌بینم.

فتح‌الله زاده در خصوص اینکه واعظ از این مساله استقبال کرده، تصریح کرد: او از من نباید استقبال کند باید از دادگاه استقبال کند! تهمت زدن کار خوبی نیست. شما تا چیزی که به دادگاه نرفته و رأی محکومیت صادر نشده نمی‌توانید به دیگران تهمت بزنید، این قانون است و من نمی‌گویم. اگر من محکومیتی دارم ارائه کند و بگوید محکوم شدی، وقتی ندارم این‌ کارها بی‌اخلاقی است.

مدیرعامل اسبق استقلال با اشاره به زمین کمپ شادروان حجازی، گفت: بحث ما در مورد زمین بود. 10 سال است؛ یک روز می‌گوید این زمین برای تربیت بدنی نیست که بتواند بدهد، یک روز می‌گوید این برای زمین شهری است و... من نامه خود زمین درون‌شهری را نشان می‌دهم که می‌گوید زمین را داده‌ام، او می‌گوید نه نداده‌اید. ده سال است ما را اذیت کرد و این همه گفت، دیروز مشخص شد و وزیر هم دستور داد این زمین برای باشگاه شود.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه عنوان کرده واعظ در سال 80 مانده اظهار داشت: بله، شما وقتی خانه‌ای می‌خرید مراحلی دارد، اول قولنامه می‌کنید، بعد که پول را دادید سند را به نام شما می‌زنند. ما سال 78 با تربیت بدنی قولنامه کردیم که الزاماتی داشت، باید چمن را درست می‌کردیم، دیوار درست می‌کردیم، حمام و دستشویی درست می‌کردیم تا سند را به ما بدهند. ما این کارها را کردیم، بعد از اینکه مدت ما تمام شد مدیرکل وقت خدا رحمت کند آقای  خطیب را، دو زمین داشت، یکی را می‌خواست به ما بدهد که همین کمپ بود که من گرفتم، یک زمین هم می‌خواست به پرسپولیس بدهد که مدیران وقت پرسپولیس  دنبال کار نیامدند.

وی افزود: آن زمین را به کفاشیان داد که زمین آفتاب است و الان برای فدراسیون فوتبال است. او هم رفت برای فدراسیون فوتبال گرفت، سند هم گرفتند، چون کفاشیان سال‌ها ماند و توانست این کار را کند، اما من می‌آمدم کار کنم، دیوار را درست کنم، می‌خواستم پایان کار بگیرم، من را عوض می‌کردند. می‌رفتم مدیر بعدی که یکی هم خود آقای واعظ بود اقدامی نمی‌کرد. چون اعتقادی نداشت و می‌گفت این زمین برای ما نیست که به دنبال آن برویم. دوباره من می‌آمدم و باید دوباره کار می‌کردم و... 

وی در مورد اینکه آیا حاضر است مناظره‌ای با واعظ آشتیانی داشته باشد، گفت: مناظره دیگر تمام شد. باید مناظره می‌کردیم که ثابت کنیم این زمین برای استقلال است. آقای واعظ می‌تواند هر چه دلش می‌خواهد بگوید. دیروز وزیر دستور داد و سازمان خصوصی‌سازی هم دنبال کار است که این زمین برای جزو اموال باشگاه استقلال است. تمام شده است. شما دستور وزیر را در سایت وزارت ورزش ببینید. ما نباید دعواهای شخصی‌ را بیاوریم. شما اگر هم نیامدید به من کمک کنید تا این زمین را بگیرم، نباید جلویم می‌ایستادید، این زمین برای باشگاه استقلال شد، آیا الان به من یک ریال می‌رسد؟ من منفعتی دارم؟ به دارایی‌های باشگاه استقلال افزوده شد این هدف من بود و  خدا را شکر. 

مدیرعامل باشگاه اسبق باشگاه استقلال در مورد اینکه حسن روشن اعلام کرده مدیرعاملی باشگاه استقلال سرایداری است، گفت: حسن روشن کاملاً درست می‌گوید، این مشکل، مشکل کل فوتبال ما است. اگر واقعاً در آن باشگاه مدیریت بود؛ در سال 80 که خدابیامرز خطیب نامه نوشت به زمین شهری که این سند را قطعی کنید، اگر من بودم تمام شده بود. من آمدم بیرون باز روی هوا رفت. بله واقعاً سرایداری است. مدیر اگر بود کارها ثبات پیدا می‌کرد و انجام می‌شد و به سرانجام می‌رسید. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    3 0
    به درد استقلال نمی خوری، مدیر بحران نیستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس