کد خبر 1066785
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
رونالدو

رسانه های ایتالیایی ادعای روزنامه دیلی میل را در مورد بازگشت کریستیانو رونالدو به تورین را تایید کردند.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو از زمانی که شیوع کرونا در ایتالیا شدت پیدا کرد، از کشور اروپایی خارج شد و به مادیرا، زادگاهش در پرتغال رفت.

او در هفته های اخیر در قرنطینه خانگی بسر برده است. هر چند یک بار در زمین فوتبال ظاهر شد و به خاطر انتشار تصاویری از آن جلسه تمرینی، مورد انتقاد رسانه ها نیز قرارگرفت.

بیشتر بخوانید:

پایان شایعات انتقال رونالدو به تیم‌های دیگر

رونالدو در روزهای اخیر در اظهارات خود عنوان کرد فعلا قصد بازگشت به ایتالیا را ندارد، اما روزنامه دیلی میل انگلیس به خاطر تماس های مکرر خبرنگارش با محل اقامت اعجوبه پرتغالی روز گذشته فاش کرد مهاجم 35 ساله سه شنبه (امروز) به ایتالیا بازخواهد گشت.

رسانه های ایتالیایی نیز بعد از انتشار این خبر خود دست به تحقیق زدند. سایت فوتبال ایتالیا نوشت خبر بازگشت کریس رونالدو صحت دارد.

روزنامه توتواسپورت گزارشی در همین زمینه نوشت و عنوان کرد تغییری در تصمیم قبلی بازیکن تمام نشدنی یووه بوجود آمده تا جایی که وی برای بازگشت در امروز برنامه ریزی کرده است.

روزنامه کوریردلوسرا نیز عنوان کرد با تماس های که از طرف باشگاه یوونتوس با این چهره گرفته شد، رونالدو ترغیب به بازگشت شده است.

گازتادلو اسپورت نیز نوشت حالا همه در انتظار ورود رونالدو با جت شخصی اش  هستند.

این رسانه افزود وی پس از ورود باید در ایزوله 2 هفته ای بسر برده و به مدت 15 روز جدا از دیگران باشد تا اجازه ورود به شهر تورین را پیدا کند.

او 2 سال قبل تیم رئال مادرید را ترک کرد و به بیانکونری پیوست. با یووه او تا تابستان 2022 قرارداد دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس