کد خبر 1066339
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
رونالدو

ستاره سابق تیم ملی برزیل به بازیکنان باشگاهش نامه نوشت.

به گزارش مشرق، رونالدو لوئیس نازاریو دلیما، اسطوره برزیلی فوتبال دنیا در نامه‌ای احساسی خطاب به هواداران وایادولید ( تیمی که عمده سهامش را در اختیار دارد) از آنها خواسته در دوران همه‌گیر شدن ویروس  کرونا امید خود را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید:

رونالدوی برزیلی بهتر از رونالدوی پرتغالی است

او  در این نامه نوشته است: برای هفته‌ها به این فکر می‌کردم که در این لحظات حساس قرنطینه و پر از اخبار بد چگونه با شما ارتباط برقرار کنم. در نهایت تصمیم گرفتم این نامه را برایتان بفرستم و امیدوارم محبت و توجهی که در نوشتن آن داشتم را درک کنید.ما با فاصله فیزیکی جدا شده‌ایم اما متقاعد شدم  هرگز تا این حد به یکدیگر نزدیک نبودیم. همدلی چیزی است که اکنون ما را متحد می‌کند. ما به‌خاطر خودمان، آنهایی که دوستشان داریم، تمام کسانی که حتی نمی‌شناسیم و تمام کسانی که دیگر نمی‌توانند با ما باشند در خانه‌هایمان هستیم.

 در ادامه نامه آمده است:  با روش‌های مختلف به تقویت این همبستگی کمک می‌کنیم. من به‌خاطر اینکه در خانه هستید و فراتر از آن، به‌خاطر اینکه منزل خود را به خانه تبدیل کرده‌اید، می‌نویسم تا از شما تشکر کنم. به‌خاطر صبر، احتیاط، و خوش‌بینی‌ از شما تشکر می‌کنم. فوتبال چیزهای زیادی به من آموخته که بزرگترین آنها، غلبه بر دشواری‌ها بود. زمانی که اولین و جدی‌ترین مصدومیت زانویم را تجربه کردم، برخی گفتند دیگر هرگز نمی‌توانم فوتبال بازی کنم و دیگر هرگز نمی‌توانم راه بروم. احساس می‌کردم زندگی‌ام از من گرفته شده است.

 در ادامه نامه چنین می‌خواهیم: در همین لحظات نهایت توان من آزمایش شد. من مبارزه کردم تا تمام آن نظرات را تغییر بدهم و به همه نشان بدهم  قادرم کاری را که بیش از هر چیزی می‌خواهم، انجام دهم. آن 3 سال بازسازی بسیار سخت بودند و انگیزه‌ام این بود تمام چیزی را که در زمین احساس می‌کردم دوباره حس کنم. در نهایت زمانش فرا رسید؛  سال 2002، در ژاپن. زدن 2 گل مقابل آلمان برای کشورم در فینال رویای بزرگی بود که تحقق یافت. لقب قهرمان جام جهانی، برای من مراسم تقدیس بازگشتم محسوب می‌شد. مطمئنم وقتی شما نیز به گذشته نگاه کنید، به ‌یاد خواهید آورد  در زندگی خود چندبار برخاسته‌اید، تمام نبردهایتان، دفعاتی که توانستید بر مسائل غلبه کنید، غیرممکن را به ممکن تبدیل کنید و مسیری که طی کردید را  به‌یاد خواهید آورد.

 او نهایتا نامه را این‌گونه به پایان برد: یکی از تصمیمات زندگی من، وایادولید بوده است.مثل شما، من هم منتظر هستم به خانه‌مان برگردم. چشمانم را می‌بندم و به استادیوم زوریلا که پر از هوادار است فکر می‌کنم. همین شوق به من انگیزه می‌دهد.بیرون از زمین، هنوز هم برای غلبه بر هر مشکلی انگیزه دارم و شخصا، در این خانواده شما را پیدا کردم. از اینکه در کنار من هستید متشکرم. قوی باشید. ما با هم هستیم و از این دوران با قدرت بیش‌تری عبور خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس