بازدید از پیش اعلام نشده رییس قوه قضاییه از دادسرا رى

آیت الله رییسی به صورت از پیش اعلام نشده از دادسرا و دادگستری شهرستان ری بازدید و بر اجرای سریع و به موقع احکام تاکید کرد.

به گزارش مشرق، طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه صبح امروز به صورت از پیش اعلام نشده، از دادسرا و دادگستری شهرستان ری بازدید کرد.

رییس قوه قضاییه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا و دادگستری این شهرستان، در جریان مشکلات حقوقی و قضایی برخی از مراجعان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

رییس دستگاه قضایی در ابتدای این بازدید، از معاونت ارجاع دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید:

واحد رایانه، دفتر معاون دادستان، اجرای احکام انقلاب، شعبه یازدهم دادیاری، شعبه دوم دادیاری، شعبه ١١ بازپرسی، شعبه چهارم بازپرسی، شعبه هفتم دادیاری و واحد اظهارنظر، دیگر مقصدهای رییس قوه قضاییه در جریان بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری بود.

در طی این بازدید یکی از مراجعان در دیدار با آیت الله رئیسی از اجاره دادن خیابان روبروی دادسرا انتقاد کرد و خواستار تحقیق پیرامون مسائل شهرستان ری شد.

سایر مراجعان به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری نیز درخواست‌های خود را به صورت مکتوب به رییس قوه قضاییه تحویل دادند و دستورات لازم پیرامون رسیدگی به این درخواست‌ها از سوی آیت الله رییسی صادر شد.

در طی بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری، رییس قوه قضاییه بر شنیده شدن حرف مردم، رسیدگی با حوصله به پرونده‌ها و احقاق حق تاکید کرد.

آیت الله رییسی همچنین دستوراتی به منظور توسعه فضای اداری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری صادر کرد.

در طی این بازدید، رییس قوه قضاییه در زمینه تسریع در رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در دادسرا نیز دستوراتی صادر نمود.

آیت الله رییسی پس از بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری، به دادگستری این شهرستان رفت و در ابتدای امر از واحد اجرای احکام خانواده بازدید کرد.

در ابتدا شعبه ٩، ٦، ٨ دادگاه خانواده و دفتر شعبه ٧ دادگاه خانواده از سوی رییس قوه قضاییه مورد بازدید قرار گرفت.

آیت الله رییسی در طی این بازدید، دستور رسیدگی به مشکل پیرمردی را که عنوان میکرد از ورود وی به دادسرا جلوگیری شده بود، صادر کرد.

همچنین برخی از مراجعان مشکلات حقوقی خود را به صورت شفاهی و مکتوب بیان کردند و رییس دستگاه قضایی نیز دستورات لازم را برای رسیدگی به مشکلات آن‌ها صادر کرد.

در پایان این بازدید، رییس قوه قضاییه راهنمایی‌های لازم را در خصوص مشکل حقوقی یکی از مراجعان که سرباز بود، به وی ارائه کرد.

آیت الله رییسی بر اجرای سریع و به موقع احکام و در دادگاه‌های خانواده بر ارائه فرصت به منظور صلح و سازش در میان زوجین و ارجاع پرونده‌های خانواده در بدو امر به شورا تاکید کرد.

تسریع در رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی از دیگر تاکیدات ریاست قوه قضاییه در بازدید از دادگستری شهرستان ری بود.

بررسی رعایت پروتکل بهداشتی برای متهمان، محکومان، وکلا و مراجعین به دادگستری از موارد مهم دیگری بود که از سوی آیت الله رییسی مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • دیده بان IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 12
    درود وسلام خدا برآیت الله رئیسی،مومن، انقلابی،متواضع،سختکوش ومخلص وخداترس.
    • GB ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      0 0
      هروقت تعداد زیادی از قضات متخلف را بصورت علنی در صدا وسیما محاکمه کرد و مجازات کرد اونوقت من هم به ایشان اعتقاد پیدا میکنم.
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 13
    رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران استان تهران خبر داد که ۱۵ میلیون جوجه به‌دلیل نبود مشتری دفن شدند و هزاران مرغ نیز به‌دلیل نبود مشتری دفن خواهند شد. دستور بازداشت این این مرد
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      0 0
      ترا به خدا به من کمک کنید مرغ های من 72 ساعته گرسته اند. دان مرغ فقط دست دلال هاس که میدن کیلویی سه هزار تومن . دونه به دونه دارن از گرسنگی تلف میشن به هرکی التماس میکنم مرغ ازم نمیخره
  • از شهرستان سراب IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    آقای رئیسی عزیز لطفا از شعبه دوم حقوقی شهرستان سراب بازدید کنید و میزان پرونده های رد شده در این شعبه رو که همه شاکیها و وکلا رو به ستوه آورده مشرق لطفا تایید کن
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    ایشان یادش رفت سکه شده نزدیک هفت میلیون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس