کد خبر 1066047
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
ذوالفقارنسب

یک کارشناس فوتبال با تاکید بر ورود نهادهای نظارتی بر ادعاهای مالک باشگاه تراکتور گفت: باید نهادهای نظارتی این موضوع را رسیدگی کنند و سازمان بازرسی ورود کند چون این موضوع مبحث ملی است.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص اظهارات افشاگرانه محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور مبنی بر شکست این باشگاه در پرونده های حقوقی در فیفا اظهار داشت: او مدیر یک مجموعه ورزشی است و صحبت‌هایی که انجام داده را باید با اسناد و مدارک روشن‌تری مطرح کند. بخش عمده این مسائل مطرح شده درباره مدیریت فوتبال است از افرادی نام بردند که ابتدا باید در فدراسیون فوتبال و نهادهای نظارتی و وزارت ورزش درباره صحت و سقم گفته‌ها تحقیق شود و بعد در رسانه‌ها مطرح کنند.

بیشتر بخوانید:

افشاگری مالک تراکتور از پشت پرده پرونده‌های حقوقی

ذوالفقارنسب افزود: چنانچه این گفته‌ها واقعیت داشته باشد یک معضل بسیار بزرگ برای فوتبال است و رسانه‌ها باید یک مقدار آگاهانه به این ماجرا ورود کنند، پیگیر باشید اگر این اطلاعات درست است درباره آن تحقیق کنید.

وی در خصوص مالک باشگاه تراکتور عنوان کرد: او خودش هم در بسیاری از زمینه‌ها استعداد این نوع مشکلات را داشته است از افرادی نام برده‌اند که خودشان  با آنها کار کرده است نصیرزاده را  چه کسی به او مرتبط کرده است؟ چند سال است با او کار می‌کند؟ ارتباط حسنه‌ای داشته‌اند و چه مشکلی پیش آمده که اینگونه پرده‌برداری می‌کنند؟ من از این باشگاه اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی افزود:‌دنیزلی را به فوتبال تبریز آوردند  چطور می‌شود به همین سادگی بیاورند و به همین سادگی از دست بدهند؟ حتماً اتفاقاتی افتاده است او مربی کارکشته و بین‌المللی است. در این باشگاه اتفاقات زیادی در چند سال اخیر رخ داده است نمی‌شود با شلوغ‌ بازی و مغلطه‌کاری و اتهام بستن یک طرفه کار را پیش برد. افرادی که مورد اتهام قرار می‌گیرند فرصت دفاع پیدا نمی‌کنند و یا معذوریت‌هایی دارند.

وی در مورد ضرورت خصوصی‌سازی در ورزش کشور تأکید کرد: خصوصی‌سازی تابع یک قواعد و مقررات دولتی است .بخش خصوصی کارتی دریافت نمی‌کند که هر اقدام و هر نوع کاری که می‌خواهد را انجام دهد خط قرمزهایی وجود دارد و نباید از آن تخطی کنند. فدراسیون فوتبال ملزم می‌کند که سقف قراردادها را رعایت کنند و سازمان خصوصی‌سازی دستورالعمل‌هایی را به آنها می‌دهد که لازم‌الاجرا است.

ذوالفقارنسب در خصوص وکیل سابق باشگاه تراکتور و حال حاضر فدراسیون فوتبال و شائبه تبانی در پرونده‌های فیفا اظهار داشت:‌ در صحبت ها عنوان شده  فقط مهندسی در حال انجام است و در لحظات حساس اتفاقاتی رخ می‌دهد، این موضوعات را به سادگی نباید در رسانه‌ها مطرح کنند. باید نهادهای نظارتی این موضوع را رسیدگی کنند و سازمان بازرسی ورود کند چون این موضوع مبحث ملی است و مبالغ سنگین دلاری جابه‌جا می‌شود. در این باشگاه اتفاقاتی که رخ داده خارج از ضوابط ورزشی بوده است.

ذوالفقارنسب خاطرنشان کرد: خصوصی‌سازی کارت سفید ندارد که هر کاری می‌خواهند انجام دهن، این حق بخش خصوصی نیست. من تأکید می‌کنم نهادهای نظارتی دخالت کنند و اطلاعات صحیح در اختیار مردم قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    2 1
    زنوزی چنان بره که اثری ازش نخواهد ماند و دست تراکتوری ها رو تو پوست گردو میندازه
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      0 0
      قبلش باید پول بیت المال را پس بدهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس