کد خبر 1065854
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
سقوط داعش

شبکه المیادین اعلام کرد که آمریکایی‌ها با انتقال تروریست‌ها از خاک سوریه به عراق درصدد بازاستقرار داعش در عراق هستند.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین به نقل از منابع خود از اقدام آمریکایی‌ها در انتقال تروریست‌های داعش از سوریه به عراق خبر داد.

بیشتر بخوانید:

کشف بمب و چاشنی‌های انفجاری داعش درعراق

بر اساس این گزارش نظامیان آمریکایی طی مدت اخیرا تروریست‌های داعش را از نقاط مرزی القائم در استان الانبار و منطقه مرزی البعاج در استان نینوی به داخل خاک عراق انتقال داده است.

المیادین تاکید کرد آمریکایی‌ها به طور مخفیانه و بدون اطلاع بغداد تروریست‌ها را به داخل عراق انتقال داده زیرا درصدد بازاستقرار مجدد آنهاست.

بقایای تروریست‌های داعش طی چند هفته گذشته که بخشی از نیروهای امنیتی عراق هم مشغول کمک به دولت در مبارزه با شیوع کرونا هستند حملات خود را بیش‌تر کرده است.

رسانه‌های عراقی طی روزهای گذشته هشدار دادند که به احتمال زیاد آمریکا با عقب نشینی از برخی پایگاه‌های خود در عراق به هسته‌های خفته داعش برای ازسرگیری حملات خود چراغ سبز نشان داده باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    2 0
    داعش اماده نبرد نهایی باشید
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    اگه بتونه اینکار را بکنه و ایران نتونه بعد این همه شهید دادن جلوش را بگیره معنیش اینه که بعد از ترور سلیمانی ما سیلی را خوردیم.با تمام وجود باید عراق را حفظ کرد بدون تعارف و امریکا باید این جدیت را لمس کنه.تعجب ادم از اینه که رییس جمهور امریکا تهدید میکنه و رییس جمهور ما جواب نمیده.مچ امریکا را اگه تو عراق خوابوندیم کار تمومه
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    شبکه المیادین مال کیه و بودجه ش رو از کجا میاره
  • ناشناس IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    نه اوضاع سوریه فروکش میکند نه اوضاع عراق تا ظهور دولت حضرت یار عج انشاالله -برای تعجیل در فرج پرشکوهش صلوات
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    سردار قانی عزیز لطفا همشون را در نطفه خفه کنید و در این منطقه ما سیاست منطقه را تعمین میکنیم نه شیطان پس همه داعشیهای شیطان صفت و سپاه شیطان را در نطفه خفه کنید و همشون را بدرک واصل کنید باید با اونا همه پایگاههای آمریکایی ها در منطقه را با موشک بزنیم و در تولید و پرتاپ موشک ها به آمادگی 10 هزار موشک در دقیقه باید برسیم و همه پایگاههای آمریکای شیطان را باید به دود تبدیل کنیم و تمام کشتی های جنگی اونا در خلیج فارس را بیاد قرق کنیم و آماده بشیم برای تایین حکام منطقه به دست مردم مظلوم خود کشورهای منطقه که از تبار مقاومت باشند تا اسلام را بر فراز تمام کره زمین برای راحتی عدالت و لذت مردم از زندگی در دنیا هم از معنویت و هم از مادیت درست کنیم و همه مردم دنیارا از دست سپاه شیطان نجات بدیم باید استراتژی ما استراتژی حمله و حمله باشه با برنامه ریزی دقیق و نابودی آل سعود و بدرک واصل کردن داعش و آمریکاییهای تروریست هرزه (( برای سلامتی رهبر حکیم و عالم وشجاع و شجاع و شجاع صلوات))
  • دیده بان IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    هرلحظه تعلل دراخراج آمریکای تروریست وجنایتکارازغرب آسیا،هزینه وعوارض زیادی خواهدداشت! فقط بازبان زور رانده خواهندشد،صحبت ومذاکره و وضع قانون ودیپلماسی و....فقط بازی باکلمات است!به عمل کاربرآید،به سخندانی نیست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس