کد خبر 1065841
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
دکل نفتی

با کاهش بیش از ۷۰ درصدی قیمت نفت از ابتدای سال جاری میلادی، شرکت های انرژی آمریکا طی ماه آوریل، بیشترین تعداد دکل های نفتی از سال ۲۰۱۵ را خاموش کردند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، با کاهش بیش از ۷۰ درصدی قیمت نفت از ابتدای سال جاری میلادی، شرکت های انرژی آمریکا طی ماه آوریل، بیشترین تعداد دکل های نفتی از سال ۲۰۱۵ را خاموش کردند.

بیشتر بخوانید:

چگونه پایه‌های ائتلاف آمریکایی ــ سعودی فروپاشید؟

صنعت نفت آمریکا در آستانه ورشکستگی قرار دارد

چراکه اقدامات برای محدود کردن شیوع ویروس کرونا تقاضا برای نفت را سریع تر از خاموش کردن چاه های نفت توسط تولید کنندگان کاهش داده است و سبب شده تا تانکرهای ذخیره سازی به سرعت پر شوند.

بیکر هیوز، بزرگ ترین شرکت خدمات نفتی جهان اعلام کرد حفاران ۶۰ دکل نفتی را در هفته منتهی به ۲۴ آوریل خاموش کردند و در مجموع تعداد دکل های نفتی به ۳۷۸ دکل رسید که کمترین میزان از جولای ۲۰۱۶ به شمار می رود. تعداد دکل های نفتی به عنوان شاخص اولیه تولیدات آتی، نسبت به هفته مشابه در سال گذشته ۵۳ درصد کاهش یافته است در آن زمان تعداد دکل های فعال ۸۰۵ دکل بود.

بیش از نیمی از مجموع دکل های نفتی فعال آمریکا در حوزه پرمیان در وست تگزاس و شرق نیومکزیکو واقع شده اند که ۳۷ واحدهای فعال در این هفته در این منطقه کاهش یافته و به ۲۴۶ رسیده است که کمترین تعداد از دسامبر ۲۰۱۶ می رسد. این کاهش، بیشترین کاهش از فوریه ۲۰۱۵ به شمار می رود.

حفاران نفتی در ماه آوریل ۲۴۶ دکل را خاموش کردند که بیشترین کاهش ماهانه از ژانویه ۲۰۱۵ به شمار می رود.

بیشتر بخوانید:

۲۰۸ دکل نفتی آمریکا در سال گذشته میلادی خاموش شد

تحلیلگران ریموند جیمز پیش بینی کردند مجموع دکل های نفت و گاز آمریکا از حدود ۸۰۰ دکل در پایان سال ۲۰۱۹ به رکود کمترین تعداد حدود ۴۰۰ دکل فعال در نیمه سال ۲۰۲۰ و حدود ۲۰۰ دکل فعال در پایان امسال برسد. این بانک سرمایه گذاری پیش بینی کرد تعداد دکل های فعال به طور متوسط به ۲۲۵ دکل در سال ۲۰۲۱ برسد.

بیکر هیوز گزارش داد مجموع دکل های نفت و گاز آمریکا ۶۴ دکل کاهش یافت و به ۴۶۵ دکل در هفته گذشته رسید که کمترین تعداد از ۲۰ می ۲۰۱۶ است که این تعداد به ۴۰۴ دکل رسیده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    خخخخخخ ! خوشم مياد خفت و خارى شونو به چشمهام ببينم ! الهى مددى !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس