کد خبر 1030180
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
دکل نفتی

حفاران آمریکا در در هفته منتهی به ۱۰ ژانویه ۱۱ دکل نفتی این کشور را خاموش کردند که بیشترین کاهش در تقریبا ماه گذشته بوده است؛ این شرکت در سال گذشته میلادی ۲۰۸ دکل نفتی را خاموش کردند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، شرکت‌های انرژی آمریکا تعداد دکل‌های نفتی این کشور را برای سومین هفته متوالی کاهش دادند، زیرا تولیدکنندگان برنامه‌هایی برای کاهش هزینه‌های حفاری‌های جدید در سال ۲۰۲۰ برای دومین سال متوالی دارند.

بیشتر بخوانید:

ادامه روند کاهشی دکل‌های نفتی آمریکا

مردانی که موانع را ۳۰۰۰ متر زیر زمین دور می‌زنند

بیکر هیوز، بزرگ‌ترین شرکت خدمات نفتی جهان اعلام کرد: حفاران ۱۱ دکل را در هفته منتهی به ۱۰ ژانویه خاموش کردند که بیشترین کاهش از زمان ماه اکتبر بود که در مجموع تعداد دکل‌های فعال را به ۶۵۹ دکل رساند، کمترین میزان از مارس ۲۰۱۷ به شمار می‌رود. در هفته مشابه سال گذشته ۸۷۳ دکل فعال بودند.

در سال گذشته میلادی، ۲۰۸ دکل نفتی خاموش شدند، زیرا شرکت‌های اکتشاف و تولید مستقل، هزینه‌های خود برای حفاری‌های جدید را کاهش دادند، زیرا سهامداران در شرایط پایین قیمت نفت خواهان بازگشت بهتر سرمایه هستند.

هرچند، تعداد حفاری‌های جدید در سال گذشته کاهش یافته است، اما تولید نفت آمریکا همچنان در حال افزایش است، زیرا تولید چاه‌های باقی مانده در سطح رکورد افزایش یافته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس