کد خبر 1065798
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
عربشاهی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ما از دوستمان که سه چهار سال کنارمان بازی کرده بود، انتظار یکسری کارها را نداشتیم.

به گزارش مشرق، ضیاء عربشاهی در خصوص حضور تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس در دفتر مدیرعامل این باشگاه عنوان کرد: ما برای تشکر از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره که درگذشت پدر و مادر آقای سلطانی را روی سایت باشگاه تسلیت گفته بودند و بنرهایی هم برای این اتفاق در نظر گرفته بودند و همچنین تولد مجتبی محرمی را تبریک گفته بودندبه دفتر جناب رسول پناه رفتیم. در آنجا به صحبت مشغول شدیم و در مورد باشگاه و مدیرعامل قبلی که دوست سابقمان است صحبت‌ کردیم.

عربشاهی در مورد اینکه چرا از انصاری‌فرد به عنوان دوست سابق نام می‌برد گفت: ببینید وقتی من نوعی به عنوان مدیر پشت میز می‌نشینم و دوستان و پیشکسوتان از من حمایت می‌کنند، اگر از این موقعیت سو استفاده کنم نارفیقی کرده‌ام. رفاقت، اتوبان دو طرفه است و هیچ وقت یکطرفه نمی‌شود رفت. انصاری‌فرد از خود پیشکسوتان بود. در پرسپولیس بازی کرده بود و پیشکسوتان هم حمایتش کرده بودند و درست نبود یکسری کارها را انجام بدهد.

وی ادامه داد: من شش سال در هیأت مدیره پیشکسوتان بودم. ما اگر می‌خواستیم چیزی را تصویب کنیم، یک رونوشت می‌نوشتیم و آن رونوشت به تأیید هیأت مدیره باید می‌رسید و بعد مدیرعامل آن را انجام می داد، اما انصاری‌فرد خودسرانه کار کرد و برای باشگاه بدهی روی بدهی آورد. باید ببینیم منطق چه می‌گوید. باید به دنبال منطق بروید نه به دنبال دوست.

بیشتر بخوانید:

در آسیا همیشه به ضرر پرسپولیس سوت می‌زنند

پیشکسوت پرسپولیس افزود: قدوسی در صفحات مجازی می‌گوید انصاری‌فرد اینطور و آنطور بود و مقصر هیات مدیره بوده و... اما انصاری‌فرد خودسرانه قرارداد می‌بست، خودسرانه قراردادهایی را که می گرفت پیش خورم کرد، خودسرانه بدهی روی بدهی آورد،  چک باشگاه دولتی که دو امضا  است و یک نماینده هیات مدیره و یک مدیر باشگاه که باید حق امضا داشته باشد را خودسرانه کشیده است. تحریم هایی که فیفا می خواست نسبت به بدهی باشگاه اعمال کند، پول برانکو، با کالدرون کاری کرد که گفت من از حق خودم می‌گذرم، ولی او باید برود! چرا سرمربی خارجی تیم باید چنین حرفی بزند؟

عربشاهی با اشاره به مدیریت رسول پناه تصریح کرد: الان رسول پناه با کارهایی که انجام داده و با مدیریتی که دارد، این بدهی‌ها را تا اندازه ای تسویه کرده، طلبی که از فیفا داشتیم گرفته و مطالبات چند نفر را داده، چند نفر هم زمان تعیین کردند تا بدهی آن ها هم پرداخت شود. تقریبا حدود 600 تا 700 هزار دلار طلبی که از فیفا داشتند را گرفته و بدهی تسویه کرده است. متاسفانه مدیران کارنابلد به پرسپولیس ضربه زدند.

عربشاهی اضافه کرد: الان هم بازیکنان مقداری طلبکار هستند، قراردادهایی که مدیرعامل قبلی ما بسته نجومی بسته، فقط عشق عکس انداختن با بازیکنان را داشته، شما می دانید کدام بازیکن را می گویم. مدیری که نابلد است می‌آید و چنین کارهایی می‌کند. انصاری فرد متاسفانه کارنامه قبولی ندارد و کارهایی که کرده قشنگ نبود. ما از دوستمان که سه چهار سال کنارمان بازی کرده بود، انتظار چنین کارهایی نداشتیم. حالا امیدواریم رسول‌پناه در کارش موفق باشد. من چهارده سال در این باشگاه بازی کردم و اینجا خانه دوم من است. ما دوست داریم پرسپولیس سربلند باشد و جام چهارم را بگیرد. رسول پناه فکرهای خوبی در سرش است و آن‌ها را برای ما تشریح کرد. ما نه رفته بودیم که جیب خودمان را پر کنیم و نه اینکه فلان کس را بالا ببریم و یا فلان کس را پائین ببریم. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اعتراض باشگاه سپاهان به رای کمیته انضباطی و طرح این اعتراض در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، گفت: در مورد ادعای سپاهان که می‌گوید باید رأی کمیته انضباطی برگردد و سه-هیچ نباشد و بازی تکرار شود، اصلاً این را قبول ندارم. پرسپولیس شایستگی قهرمانی را دارد. باید بازی‌ها را ادامه بدهند حتی اگر بدون تماشاگر باشند. اگر هم قرار است بازی‌ها را قطع کنند باید پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند چون پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل بود. این داستان‌هایی که تراکتور و سپاهان تعریف می‌کنند، اگر خودشان بودند آن‌ها را قبول داشتند؟ مطمئناً نه. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    2 0
    دیگه از این خبرها نیست که جام اسنپی بگیرید ظاهرا به مفت خوری عادت کردند این پرسپولیسی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس