کد خبر 1065757
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
لوکا تونی

فوتبالیستی که با تیم ملی ایتالیا فاتح جام جهانی 2006 شد، فعالیت گسترده ای در عرصه کمک رسانی در رویداد تلخ کرونا دارد.

به گزارش مشرق، لوکا تونی یکی از چهره های ورزشی ایتالیاست که در هفته های اخیر به کمک مردم کشورش  بعد از لطمات فراوان از ویروس کوید 19 آمده است.

این بازیکن پیشین که اکنون در شهر مودنا، زادگاهش با فردی دیگر در یک رستوران فست فود، شریک است، توانسته در هفته های اخیر نیازهای غذایی برخی از همشهریانش را تامین کند.

بیشتر بخوانید:

صحبت‌های استراماچونی درباره اریکسن و مارتینس

وی بعد از هماهنگی با شریک تجاری خود، پیتزا و ساندویچ در اختیار گروهی از کارگران که در زمینه مقابله با ویروس کرونا فعالیت می کنند، گذاشته است.

پیشکسوت 42 ساله در این مورد به شبکه تلویزیونی RTL آلمان گفت که هم اکنون همه روزه پیتزا و ساندویچ در رستوران خود آماده کرده و بعد بین کارگران توزیع می کند.

او افزود برای سرویس دهی بهتر به 118 کارگری که در منطقه سکونت و کاری آنها فعالیت دارند، نفراتی را در نظر گرفته که با این کمک ها به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

تونی که در سال های 2007 تا 2010 برای تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان نیز بازی کرد، افزود: در برخی روزها خودم غذاها را توزیع کردم که این امر برای آنها تعجب برانگیز بود. البته هنگام انتقال این مواد خوراکی همه اقدامات بهداشتی را در حدی کاملا بالا رعایت کردیم.

وی همچنین افزود: از طریق دوستان، آشنایان و افرادی دیگر همچنین یک مرکز خیریه تاسیس کردیم تا حتی با دریافت کمک های ناچیز یک تا 5 یورویی، بتوانیم خیلی چیزها را مثل خرید 4 آمبولانس را انجام دهیم.

تونی تصریح کرد: همین هفته اخیر از این طریق 400 هزار یورو جمع آوری کردیم در اختیار مراکز درمانی گذاشتیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس