اولین اظهار نظر دونالد ترامپ پس از سقوط بی‌سابقه قیمت نفت آمریکا

یک نماینده کنگره آمریکا یک روز بعد از توئیت تهدیدآمیز رئیس‌جمهور کشورش علیه ایران گفته واشنگتن دنبال جنگ با ایران نیست.

به گزارش مشرق، «مات گائتز»، عضو جمهوری‌خواه کنگره آمریکا امروز پنجشنبه گفته که کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست.

بیشتر بخوانید:

واکنش ترامپ به پرتاب ماهواره نظامی ایران به فضا

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا چهارشنبه در توئیتر مدعی شد به نیروی دریایی این کشور دستور داده به سمت قایق‌های  ایرانی که برای نیروهای آمریکایی «مزاحمت ایجاد می‌کنند» شلیک کنند. 

وی گفت: «آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست. طبق دکترین رئیس‌جمهور ترامپ ما قصد ورود به جنگ‌های خارجی را نداریم، ولی تروریست‌ها را از میان برمی‌داریم.»

ترامپ امروز در توئیتی نوشت: «به نیروی دریایی ایالات متحده دستور داده‌ام به سمت هر قایق ‌(های) ایرانی که قصد مزاحمت برای کشتی‌های ما را در دریا دارند، شلیک و آنها را ساقط کنند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    1 0
    دیدم همش امید دانا میگه براندازها....رضابازا....خاک اندازها و... ، این ازدسته خاک اندازها بود که سعی کرد گند ترامپ را جمع کرد
  • محمد DE ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    2 0
    کلا دستور ترامپ یک دستور احمقانه و اشتباه است تا زمانیکه ناوهای امریکا در خلیج فارس حضور دارند اگر بخواهند به طرف قایقهای ایران شلیک کنند همه ناوهای امریکا توسط موشکهای ضدکشتی ساحل به دریای ایران در کمتر از یکساعت نابود و مثل گوسفند سلاخی میشوند پس دستور ترامپ یک دستور احمقانه است قدرت ویران کننده موشکهای ساحل به دریای ایران همه ناوها را در خلیج فارس در کمتر از یک ساعت نابود میکند تقریبامشابه با عملیات پرل هاربر خواهد شد
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      1 0
      اول از همه عرب های حاشیه خلیج فارس را نابود میکنند چون آب خلیج فارس خیلی عالیه اما اگر به موتورهای اتمی ناوشکن ها آلوده بشه ،الفاتحه شون خوندست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس