کد خبر 1064989
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
پرسپولیس

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی با جاروجنجال و مصاحبه کردن می‌خواهند به جام برسند اما دستشان کوتاه مانده و خواهد ماند.

به گزارش مشرق، سپهر حیدری در مورد اعتراض برخی مربیان و کارشناسان مبنی بر اینکه نباید در صورت تعطیلی مسابقات لیگ پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند، اظهار داشت: قهرمانی‌های پی در پی پرسپولیس به برخی‌ها فشار آورده و آنها ناراحتند از اینکه چهارمین قهرمانی هم در انتظار پرسپولیس است. در حال حاضر فیفا هم تاکید داشته که لیگ‌ها با برگزاری بازی‌ها اگرچه با تاخیر به پایان برسد اما رقبای پرسپولیس دنبال این هستند که مسابقات بدون معرفی قهرمان تمام شده و کلا نتایج پاک شود.

بیشتر بخوانید:

نقشه جدید پرسپولیس برای پول فروش بیرانوند

وی گفت: بعضا می‌بینیم اظهارنظرهای غیر حرفه‌ای در این مورد شده و صحبت‌هایی در مورد قهرمانی‌های پرسپولیس می‌شود که نشان می‌دهد ناراحتی آنها از چیز دیگری است. رقبا خوب می‌دانند اگر لیگ ادامه پیدا کند نه تنها به پرسپولیس نزدیک نخواهند شد بلکه فاصله امتیازی‌شان به 15 و حتی 17 می‌رسد؛ به این دلیل که پرسپولیس بازی‌های سخت خود را با تیم‌های بالای جدول انجام داده  و با تیم‌های میانه و انتهای جدول مسابقه دارد. باید به یکسری دوستان گفت با مصاحبه کردن نمی‌شود قهرمان شد و بهتر است قبول کنند تیم‌شان ضعیف‌تر از پرسپولیس است. آنها حالا حالاها دست‌شان از جام کوتاه خواهد ماند.

بازیکن پیشین پرسپولیس با تاکید بر اینکه این تیم در دورانی افت کرده اما باز هم رقبایش به آن نرسیدند، خاطرنشان کرد: هر تیمی حتی اگر رئال  و بارسا هم باشند در دوره‌ای افت می‌کنند اما آنها آنقدر قوی بوده و ثبات دارند که در نهایت قهرمان لالیگا یکی از آنها خواهد بود. در ایران اما پرسپولیس رقیبی ندارد و بقیه در نتیجه‌گیری ثبات ندارند. چون زورشان به پرسپولیس نمی‌رسد با مصاحبه کردن و جار و جنجال می‌خواهند موفقیت‌های این تیم را لوث کنند.

حیدری افزود: دوره این شکل عمل کردن دیگر تمام شده و بهتر است رقبا به فکر تقویت تیم‌شان باشند تا دنبال تعطیلی بازی‌ها و پاک شدن نتایج. شاید فکر کرده‌اند در جام رمضان شرکت کرده بودند که حالا دنبال پاک شدن نتایج هستند. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس