کد خبر 1064741
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
اسرائیل

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دستور داد گرفتن تست ابتلا به ویروس کرونا از ساکنان نوار غزه توسط آزمایشگاه ارتش در مرز این منطقه متوقف شود.

به گزارش مشرق،  ارتش رژیم صهیونیستی از امروز (چهارشنبه) به دستور وزارت جنگ این رژیم، انجام آزمایش ابتلا به ویروس «کووید۱۹» روی ساکنان نوار غزه را متوقف کرد.

به نوشته روزنامه جروزالم‌پست، «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به دلیل مخالفت کابینه تل‌آویو با این آزمایش‌ها، دستور توقف تست‌گیری از اهالی غزه را صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر و در پی فشارهای بین‌المللی برای حمایت از ساکنان نوار غزه - که ۱۳ سال است تحت هوایی، زمینی و دریایی صهیونیست‌ها قرار دارند - در بحران شیوع ویروس کرونا، گفته بود روزانه از ۵۰ نفر از اهالی این منطقه، آزمایش ابتلا به این بیماری می‌گیرد.

نشریه عبری‌زبان «معاریو» نیز گزارش داد که به دلیل مخالفت کابینه تل‌آویو و دستور بنت، ارتش رژیم صهیونیستی در دو روز گذشته فقط از ۱۰۰ نفر از ساکنان نوار غزه تست گرفت.

بر این اساس، یکی از دلایل مخالفت تل‌آویو با تداوم آزمایش‌گیری از ساکنان غزه، برهم خوردن هماهنگی ارتش رژیم صهیونیستی و اداره هماهنگ‌کننده فعالیت‌های کابینه در سرزمین‌های اشغالی (کوگات) ذکر شده است.

به نوشته جروزالم‌پست، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» هشدار داده در صورت شیوع گسترده ویروس کرونا در جمع دو میلیون نفری ساکنان غزه، فاجعه انسانی دیگری در این منطقه رخ خواهد داد.

بر اساس آمار اعلامی وزارت بهداشت منطقه غزه، تا روز سه‌شنبه ۱۷ نفر از ساکنان این منطقه به ویروس کووید۱۹ مبتلا شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    13 2
    برن خودشون تست بگیرن.. مگه اسراییل دشمن نیست؟ خدمات هم باید بده؟
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
      0 5
      بهشون رو بدی همه چیزو با هم می خوان
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    3 1
    از دشمن انتظار خدمات دارن؟
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    2 3
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس