کد خبر 1064579
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
‌

اگرقدیم‌ترها «مادر» در فیلم‌های ایرانی نماد تقدس و احترام بود حالا پسر به مادرش که با لباس ورزشی به منزل برگشته می‌گه: چرا با این تیپ میری بیرون مادر؟

به گزارش مشرق، رضا صالحی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: اگر قدیم‌ترها رگ غیرت رقبای عشقی دربرابر هم باد می‌کرد، حالا هر دو بالای سر معشوقه مشترکشان، در حال همکاری برای گرفتن انتقام او از آقای رئیس مسن‌اش هستند، که مدتی باهم در رابطه بودند! (کرگدن)

اگرقدیم‌ترها «مادر» در فیلم‌های ایرانی نماد تقدس و احترام بود حالا پسر به مادرش که با لباس ورزشی به منزل برگشته می‌گه: چرا با این تیپ میری بیرون مادر؟ اینجوری منم بیرون ببینمت...«عصبانی» می‌شم [هر دو می‌خندند و مادر به پسر می‌گه «بی حیا»] (هم‌گناه)

اگر قدیم‌ترها عشق‌های مثلثی خط قرمز رسانه‌هابودحالا پیرمردِ پولدار عاشق دختر جوانی شده که شوهرش در زندان طلاق غیابی را به رسمیت نمی‌شناسه! شوهر مرخصی می‌گیره و وارد منزلی می‌شه که پیرمرد برای معشوقه جوانش گرفته و دوروز در را بروی پیرمردبیچاره باز نمیکنند!(دل)

پ‌ن: به شکل شفاف وغیرقابل انکاری کارتل‌های لیبرالِ به اصطلاح فرهنگی چونان اختاپوسی بیرحم درسینما، تلویزیون و شبکه‌ خانگی، بر حیاوغیرت ایرانی چنبره زده‌اند!

دختروپسرِ کوچک و بزرگ درکنار پدر و مادر، بی هوا و بی چاره و بی جایگزین، مظلومانه سیبل این شکارچیان بی‌رحم «خانواده ایرانی» شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    10 10
    طبق افشاگری های رسانه ی پشت پرده از تهیه کننده و کارگردان و الا ماشاالله میان بازیگران این سینما درصدی فاحشه تشریف دارن. سینما که چه عرض کنیم فاحشه خانه ایست برای خودش! تازه ظاهرش فاحشه خونست( اون بازیگرا و تهیه کننده هایی که ما می بینیم) دیگه تا تهش رو بخونین پشت پرده کیا همچین خط هایی می دن!!!
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    11 11
    آدم عاقل حریم خونه ش رو با این چیزا نجس نمیکنه. حالا لیبرال ها بیاید شروع کنید در جوابم شکرخوری. درک!
  • علی IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    6 12
    با ناله کردن و گفتن اینکه وای دارن نابودمون می کنندکاری پیش نمیره والا اگه خداوند شیطان رو هم خلق نمیکرد این طبع دنی انسان سرنوشتی سیاه تر از این رو نمی تونست براش رقم بزنه وجود وجسارت ایجاد تغییر فکری رو داشته باشیم مهمترین چیزی که الان نمیدونیم اینه که می خوایم به چه جور انسانی برسیم همین ادم های خود محور بوالهوس با فطرت های پست که نهایتا با همین فرمون لیبرال ها داریم میرسیم یا انسانی که سرشت پاک تربیت شده رشد یافته و اونی که خدا به خودش تهنیت وتبریک واسه خلقتش میگه وبهای اون رو بهشت خودش در نظر گرفته.اول به خودم میگم خودمون رو ارزون نفروشبم .
  • BE ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    10 4
    کدوم مفت خوری به اینا مجوز میده ؟
    • هادی IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      0 0
      وزارت فخیمه ضدفرهنگ و ارشادلازم
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 12
    خوب قدیم ها هم که نوعی لیبرالیسم حاکم بود. البته اگر منظورتان از قدیم قبل از انقلاب است. ولی چرا آن دوره سینما اینقدر بهتر از امروز بود. برای اینکه حتی لیبرالیسم شما هم با دنیا متفاوت است. لیبرالیسم شاه آزادی همراه با کار و تلاش و زحمت بود لیبرالیسم شما یا همان اکبر لیبرال شما آزادی رانت و مفتخوری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس