دعا فرج در جوار حرم مطهر رضوی

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور در نامه‌ای به روحانی خواستار بازگشایی مساجد و صحن‌های حرم مطهر با رعایت شرایط بهداشتی و فاصله‌گذاری لازم شد.

به گزارش مشرق، علیرضا مرندی در نامه‌ای که امروز سه‌شنبه به رئیس جمهور نوشت، آورده است:

نظر به اینکه ماه مبارک رمضان در پیش است و مردم عزیزمان هفته هاست از وجود در مساجد و حرم‌های مطهر محروم بودند و از آنجا که احتمال انتقال بیماری کرونا از این طریق در قیاس با سایر مصادیق بسیار کمتر است در صورتی که صلاح می‌دانید دستور فرمایید از همین روزها حداقل صحن‌های حرم مطهر و مساجد را با رعایت شرایط بهداشتی و فاصله گذاری به روی مردم مومن باز کنند.

بیشتر بخوانید:

نامه دکتر مرندی به مراجع تقلید درباره روزه داری در شرایط کرونایی

مرندی در ادامه نامه خود نوشت: فرهنگستان علوم پزشکی طی چند جلسه شیوه نامه‌هایی را آماده کرده که در روزهای اخیر در اختیار ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا قرار گرفته تا در صورت تایید حضرتعالی و آن ستاد بتواند در زمان بازگشایی مراکز مزبور مورد استفاده قرار گیرد.

در این نامه تأکید شده همچنین در صورتی که صلاح می دانید دستور فرمایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آموزش و کوتاه‌مدتی جهت طلاب محترم که برای تبلیغات مذهبی به اقصا نقاط کشور اعزام می شوند ارائه کنند تا نامبردگان در ضمن ماموریت‌های مذهبی به آموزش بهداشت مردم نیز بپردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    20 16
    باور کنین اینا قصدشون بیمار کردن مردمه نه چیز دیگه
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
      11 1
      اگر بیماریه پس چرا اتوبوس و حمل نقل عمومی و هزار ارگان دیگه بازه. اگر بیماری نیست پس چرا همجا بازه جز حرمها. یعنی تو شلوغی تو خیابونا بانکها پاسازها اتوبوس ها و هزار جای دیگه رو نمی بینی خب اگر واقعا بیماری هست ببندن نمیشه کوتاهی کرد. مشکل یک بومو 2 هواس
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    2 8
    ملت دارن از گشنگی وکرونا واقتصاد ورشکسته وتعطیلی وگرانی مسکن متری ۲۰ میلیونی دارن میمیرن اقایان به فکر
    • وطن پرست DE ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
      6 1
      اون موقع که رای می دادی بفکر کنسرت و ارزش پاسپورتت بودی. حالا چی شد که از گشنی داری می میری؟ حتما اون موقع از سر سیری داشتی جیغ بنفش می کشیدی!!!
  • ناشناس IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    16 2
    همه ما دلامون واسه مسجد و نماز جماعت و حرمهای مطهر تنگ شده،ولی فکر کنم اگه فعلا تعطیل باشن خیلی بهتره،ما که نمیتونیم فاصله ها رو تو بازار و جاهای دیگه که شرایطشون با مساجد و حرمها فرق داره رعایت کنیم،چطور میتونیم با حفظ فاصله وارد مسجد شیم و نماز جماعت بخونیم یا بریم زیارت!!!
    • وطن پرست DE ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
      0 0
      چرا نمی شه بازار و پاساژ ها رو تعطیل کرد؟ خرید اینترنتی مگه چه ایرادی داره. نکنه برای تفریح می خواهید برید بازار؟
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    1 0
    ددلم برای زیارت تنگ شده
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    1 3
    دکتر مرندی نگران حرم و مساجد شده است ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس