کد خبر 1064270
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
برهم صالح نمایه

توصیه رئیس جمهوری عراق درباره تشکیل دولت جدید و هشدار اتحادیه میهنی کردستان به خروج از دولت محلی اقلیم کردستان از جمله خبرهای سیاسی عراق است.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های عراق، برهم صالح رئیس جمهور عراق با صدور بیانیه ای بر ضرورت مشورت با تمام طرف های سیاسی برای تشکیل دولت آینده تاکید کرد.

خبر دیگر اینکه ائتلاف سائرون وابسته به جریان صدر اعلام کرد:برخی از گروه های سیاسی تلاش می کنند تا پست نخست وزیری جایگاه خود را از دست بدهد.برخی از درخواست هایی که مطرح می شود با هدف ایجاد مانع در مقابل تشکیل دولت است.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر اتحادیه میهنی کردستان عراق با تسلیم یادداشت اعتراضی به مسرور بارزانی و انتقاد از او به خاطر یکجانبه گرایی در تصمیمات و مشارکت ندادن گروه های دیگر، تهدید کرد که نمایندگان خود را از دولت کردستان خارج خواهد کرد.

خبر دیگر اینکه محمد الخالدی نماینده پارلمان عراق گفت :فراکسیون بیارق الخیر به دولت مصطفی الکاظمی، نخست وزیر منتخب، رای نخواهد داد.

نوفل ابورغیف سخنگوی جریان حکمت ملی به رهبری سید عمار حکیم تاکید کرد از نخست وزیری مصطفی الکاظمی حمایت کرده و جهت انتخاب وزرا و تشکیل دولت جدید به وی تفویض کامل می دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    0 0
    خوب این مزدور امریکا از چه حرف می زند حتما باز تهدید کرده اند حسابهای بانکی اش را درامریکا مسدود می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس