آمریکا کرونا

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این وزارتخانه به ۵۳۳۵ نفر افزایش یافته که ۳۴۳۸ نفر از آنها پرسنل نظامی هستند.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در میان پرسنل نظامی این کشور به ۳ هزار و ۴۳۸ نفر رسیده است.

پنتاگون طی بیانیه‌ای که منتشر کرده افزود با افزایش مبتلایان به کرونا در میان نظامیان آمریکایی به ۳۴۳۸ نفر، مجموع مبتلایان به کرونا در میان نظامیان و غیرنظامیان پنتاگون به ۵ هزار و ۳۳۵ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

قربانیان کرونا در آمریکا بیشتر از نظامیان کشته شده در افغانستان و عراق

نیروی دریایی آمریکا بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را دارد. بر اساس آخرین آمار ۱۲۴۰ نفر از نیروی دریایی آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

پس از نیروی دریایی، ارتش آمریکا بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را دارد و مبتلایان به کرونا در میان ارتشیان آمریکا به ۸۱۹ نفر رسیده است.

بر اساس بیانیه پنتاگون، تا کنون ۲۶۱ نفر از افراد وزارت دفاع آمریکا به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بوده و ۱۳۳۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آخرین آمار قربانیان کرونا در پنتاگون همچنان ۲۲ نفر بوده و به این آمار افزوده نشده است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از ۷۸۱ هزار نفر رسیده و قربانیان این ویروس در این کشور نیز به بیش از ۴۱ هزار نفر رسیده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    2 0
    به تعداد کشته شدگان بی گناه افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، ایران و یمن انشالله به درک اسفل واصل خواهند شد و مستدام تلفات پشت تلفات بدن!!!!! هیجده ساله بودم اما هنوز چهره پلید جورج بوش پسر یادمه که با غرور و حق به جانب خواهی لیست کرده بود که این کشورها رو باید به خاک و خون بکشن،اونم بابت چی؟ بابت نقشه کثیف دوستان سعودیش! مرگ بر آمریکا! مرگ بر وحوش پنتاگون! مرگ بر آمریکا! مرگ بر جورج بوش خفاش صورت! مرگ بر ترامپ بوزینه سیرت! مرگ بر سفیر انگلیسی آشوب پز! مرگ بر حامیان منافق حرام خوار داخل!!! خدایااااا هر کدوم از این وحوش پنتاگون سفید، سیاه، زرد یا سرخ، بی هیچ تمایز، که جنگیدن علیه ما مسلمونها و به ویژه شیعیان رو افتخار میدونن به درک راهی کن به حرمت شهدا و به حرمت خون مظلومین که با جنایاتشون بر جای جای خاور میانه ریخته!!!!!!!!! که تو بهترین شاهدی یا الله!
  • IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    2 0
    الحمدلله، خدا زیادترش کنه انشاالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس