کد خبر 1063926
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
نقره داغ شدن شهروندان با مدیرانی که با لغو طرح ترافیک همچنان پول می خواهند

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نظر شورای شهر ادامه لغو طرح ترافیک است، گفت: در حال حاضر برای تردد در محدوده طرح کاهش و طرح آلودگی هوا عوارضی از شهروندان اخذ نمی‌شود.

به گزارش مشرق، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت، اظهار داشت: شورای شهر نظرش ادامه لغو طرح ترافیک است چرا که با کمبود وسایل حمل و نقل عمومی این ناوگان می‌تواند محلی برای شیوع ویروس کرونا باشد.

وی گفت: قرار نیست برای تردد در محدوده طرح ترافیک عوارضی از شهروندان اخذ شود و شهروندان نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

کمبود دوربین ثبت تخلفات رانندگی در تهران

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: شورای شهر تنها درخواست ارسال لایحه رایگان شدن طرح ترافیک از سوی حناچی را داشته است و باید توجه کرد که رویکرد شورا پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان است و این موضوع در ارسال نامه‌های مختلف به ستاد کرونا و دستگاه‌های مربوطه کاملاً واضح و مبرهن است.

نژادبهرام بیان داشت: مسؤول بخشش و یا نصب عوارض طرح ترافیک فقط شورای شهر است و این موضوع بر اساس قانون مطرح شده و درخواست داشته‌ایم که شهرداری این مساله را مدنظر قرار دهد.

وی بیان داشت: شهرداری تا کنون بیش از 40 میلیارد تومان در حوزه پیشگیری از کرونا در پایتخت اعتبار اختصاص داده کهبرای ضدعفونی،  تدفین جانباختگان کرونا، جمع‌آوری پسماند و تأمین تجهیزات و ابزار مورد نیاز هزینه شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران تأکید کرد:  در صورت افزایش مسافران مترو احتمال شیوع کرونا بیشتر می‌شود و از آنجایی که سلامت شهروندان اولویت مدیریت شهری است لغو طرح ترافیک باید ادامه یابد و در این زمینه قرار نیست پولی از شهروندان اخذ شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس