کد خبر 1063903
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
احمد سعادتمند

پرداخت بخشی از قرارداد دو بازیکن خارجی استقلال برای مدیرعامل تاره وارد این باشگاه دردسرساز شده است.

به گزارش مشرق، مشکلات مالی باشگاه استقلال تهران طی چند فصل اخیر همواره آنها را با چالش‌های گسترده از جمله محرومیت برای فعالیت در نقل و انتقالات هم رو به رو کرده است و اگرچه غیرقابل باور به نظر می‌رسد اما باشگاهی باقدمت باشگاه استقلال برای پرداخت دستمزد بازیکنانش هم با مشکل اساسی رو به رو است.

احمد سعادتمند به عنوان رئیس سابق هیات مدیره باشگاه استقلال تهران به عنوان گزینه مورد اعتماد وزارت ورزش و جوانان بعد استعفای علی فتح الله زاده از سمت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه، به عنوان جانشینی وی معرفی شد و پس از تعطیلات عید نوروز کارش را به صورت رسمی آغاز کرد.

سعادتمند که اعلام کرد برنامه‌های اقتصادی بزرگی برای این باشگاه دارد، به عنوان اولین قول خود به بازیکنان تعهد داد که تا پایان فروردین ماه بتواند حقوق معوقه آنها را پرداخت کند؛ موضوعی که پیش از فرا رسیدن سال جدید هم اعتراض بازیکنان و اعضای کادرفنی را به دنبال داشت.

روز گذشته سعادتمند موفق شد به قولش تا حدودی عمل کند چرا که تنها مطالبات شیخ دیاباته و هروویه میلیچ آماده شد و قرار شد به دست این بازیکنان برسد؛ پرداختی که دردسر بزرگی برای مدیرعامل تازه وارد ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

عجله‌ای که کار دست استقلال داد!

احمد سعادتمند با ورود به باشگاه استقلال تصمیم گرفت یکی از چهره‌های شناخته شده در ورزش‌های رینگی را به عنوان حامی مالی در کنار خود داشته باشد که مشخص شد صحبت‌های او در اندازه وعده وعیدهایی است که پیش از آن هم بسیار به گوش مدیران این باشگاه رسیده است.

نزدیک به یک هفته پیش بود که ایمان ابراهیمی، فردی که هواداران استقلال او را برای وعده‌های واهی برای بازگشت سرور جپارف و مامه بابا تیام به خاطر دارند، اعلام کرد آماده است تا برای حل بخشی از مشکلات به این باشگاه کمک کند. 

پیام او از طریق اطرافیان مدیرعامل باشگاه به سعادتمند رسید و در نهایت توافق طرفین بر این شد که ابتدا قرارداد هروویه میلیچ و شیخ دیاباته به عنوان دو بازیکن خارجی که مدت طولانی برای پرداخت دستمزدشان صبر به خرج داده بودند، تهیه و پرداخت شود. در حالیکه با توجه به تعطیلی بانک‌های اروپایی در روز گذشته هنوز این پول به دست این دو بازیکن نرسیده است اما تهیه پول سعادتمند برای برطرف کردن نگرانی هواداران استقلال یک نگرانی جدید را ناخواسته ایجاد کرده است.

طبق اخبار واصله، کمک مالی مستقیم ابراهیمی که در شبکه‌های ماهواره‌ای فعالیت دارد و ساکن کشور نروژ است، مورد بررسی دقیق نهادهای نظارتی قرار می‌گیرد و اگر در بودجه تامین شده از سوی حامی مالی کوچکترین تخلفی وجود داشته باشد این فعالیت سعادتمند را تا جایی تحت تاثیر قرار می‌دهد که به احتمال فراوان حتی صلاحیت او از سوی نهادهای امنیتی هم رد شود و این مدیرعامل در کمتر از یک ماه این پست را ترک کند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جواد IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    9 10
    چیه فشار اومد یه نفر تونست کار مفید تو استقلال بکنه
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    8 12
    دقیقا فشار وسوزش باهم
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    11 7
    گور باباتون ، یکی خواسته به استقلال کمک کنه ، نهادهای نظارتی جلوی دزدی رفقاشون رو بگیرن
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    6 5
    احتمالا از صندوق ذخیره فرهنگیان نروژ دزدیده
  • علی IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    5 6
    یه نفرایرانی ساکن خارج ازکشور دوست داره به تیم محبوبش استقلال کمک کند؛ بایستی از این طرفدارواقعی آبی ها کمال تشکرروداشت. سوزش بعضی ها مضحکه.چرادولت اسلامی از چین کمونیست کمک مالی وغیرمالی دریافت میکند.
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    4 3
    هدایتی پولا ریخت پیروزی ،پولاش پاک بود اشکال نداشت ، حالا برا استقلال شما شدین آدم حسابی ، به شما چه شما خو پول نمیدین چیکار دارین از کجا میاد
  • پیروزه IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    3 5
    ما یاد گرفتیم که برای دیگران پاپوش درست کنیم حالا یکی خواست یک وار ثواب انجام بده.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    6 4
    تیم کیسه همیشه حاشیه داره و میبازه. به همه تیمهای حریفش یه انگی میچسبونه. به یکی میگن تیم حکومتی و به یکی فلان ... تو خودت خوب بازی کن حداقل دو سه تا گل توی یک بازی بزن که اگه راست میگی و حق و نا حق شده باشه نمیتونن هر سه گل رو باطل کنن. فقط میتونی با تیمهای دسته سه بازی کنی! اوه یادم رفت به تولی پرس و مرصاد شیراز و گل ابریشم هم باختید. همه تیم ها این مشکلاتی که شما دارید دارند. در ضمن هر دو تیم محبوب تهرانی پولشون رو از بیت المال میگیرن و هیچ فایده ای برای کشور ندارن. حداقل تو آسیا یه مقامی کسب میکردن یه چیزی. البته منظورم اون زمانی نیست که فوتبال تازه اختراع شده بود که بعضیا هنوز ستاره رو پیراهنشون پرچ میکنن.
    • ابی به رنگ اسمان IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
      2 6
      ادم نفهم یه شخصی دوست داره به باشگاه محبوبش کمک کنه چرا داری اسمون رسمون الکی می بافی بحث سر یه چیز دیگه است. البته تقصیر توام نیست همه هوادار های لنگ زبون نفهم هستن.
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
      0 0
      اول اینکه ادب داشته باش. شما که ادعا میکنی بفهم. من نه طرفدار کیسه ام نه لنگ نه سپاهان(لقبش رو نمیدوم) فقط میدونم تیم شما پرحاشیه ترین تیم ایرانه. شما دارین از بیت المال استفاده می کنید بیشتر از حقتون. از بازیکنهای خارجی و مربی های درپیتی خارجی که از حق مردم فقیر برداشته میشه و در دادگاههای بین المللی توی حلق اینا ریخته میشه و هیچ افتخاری برای ایران نمیارن. حالا من کاری ندارم این آدم نفوذی باشه یا نه!!! بعد از اینکه پول رو داد چه درخواستهایی از بازیکنان بکنه در ضمن مگه این آقا چقدر پول میخواد بیاره؟ حتی با پول ایشون چهار تا بدهی استقلال هم صاف نمیشه فقط یه قهرمان برای شما ساخته میشه که بتونه هر روز به روشی شما رو برقصونه. مثل جریان دختر آبی که مسخرش رو در آوردین.
    • ابی به رنگ اسمان IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      0 0
      شما و امثال شما نگران نفوذ نباشید چون چهار نفر عین شما ها چنبره زدید رو بیت المال و کلا میخواین بحث به نفع خودتون بکشونید. دوست عزیزاول تیتر خبر بخوان فکر کن و بعد حرف بزن در ضمن اگه با اصل قضیه باشگاه داری در ایران مشکل داری فقط حرف های خوشگلتو برای مانزن.شما فقط بلدید هرچی که میشه اعتراض کنید.
  • ابی IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 0
    استراماچونی درپیت بود ؟که پولشو ندادن بعدم فراریش دادن دوست عزیز لنگی بودنتو ثابت کردی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس