کد خبر 1063826
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
سردار آزمون

یک رسانه انگلیسی در گزارشی عنوان کرد آزمون کلید حل مشکلات گلزنی 3 باشگاه ناپولی، وستهام و اتلتیکو است.

به گزارش مشرق، سایت «90 مین» انگلیس امروز در گزارشی به وضعیت خط حمله 3 باشگاه ناپولی، اتلتیکو مادرید و وستهام پرداخت. این رسانه دلیل توجه این باشگاه ها به سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت را مشکل گلزنی آنها معرفی کرد.

این رسانه انگلیس نوشت: در سری آ ایتالیا هیچ یک از بازیکنان ناپولی در این فصل موفق نشدند عدد گل های خود را دو رقمی کنند. لوزانو، مهاجم مکزیکی تازه وارد ناپولی در این فصل تنها 3 گل زده است. در نتیجه تیم گتوزو در خط حمله مشکل دارد.

بیشتر بخوانید:

تماس وستهام با ایجنت ایرانی برای شکار آزمون

اتلتیکو مادرید هم وضع مشابه ناپولی را دارد. آلوارو موراتا در این فصل برای روخی بلانکو تنها 8 گل در لالیگا زده است و این رقم برای هر بازیکن دیگری میسر است.

وستهام هم سال گذشته با مبلغ 36 میلیون پوند هالر، مهاجم فرانسوی را جذب کرد. این بازیکن شروع خوبی داشت ولی رفته رفته از گلزنی دور شد. تا جایی که تیم دیوید مویس اکنون در رده شانزدهم لیگ جزیره قرار دارد.

واضح است که هر 3 باشگاه اروپایی در خط حمله خود مهاجمان خوبی ندارند به همین خاطر به دنبال جذب ستاره گلزن زنیت هستند. قیمت آزمون بنا به گزارش های رسیده 25 تا 30 میلیون پوند است.

مهاجم ایرانی زنیت در این فصل برای تیم روسی 16 گل در 21 بازی به ثمر رسانده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    یه چیز عادیه سردارو همه میخوان ، لیورپول ، لاتزیو، رئال مادرید ، ناپولی، میلان ، بارسلونا ، آرسنال ،لستر ، یوونتوس و ........................................... .....................................مثبت بی نهایت ولی نمی دونیم چرا هیچوقت ، هیچ انتقالی انجام نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس