کد خبر 1063433
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
سردار آزمون

باشگاه های مختلف فوتبال در سری آ، لیگ جزیره و لالیگا به دنبال جذب مهاجم ایرانی زنیت هستند.

به گزارش مشرق، این روزها خبر احتمال انتقال سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت روسیه به یک تیم اروپایی در راس اخبار رسانه های مختلف ایتالیایی و روسی قرار دارد. به همین خاطر در این گزارش به رسانه هایی که به این موضوع توجه کردند، می پردازیم.

سایت «فوتبال ایتالیا» امروز در گزارشی به جنگ باشگاه ناپولی برای جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ روسیه پرداخت.

این رسانه ایتالیایی نوشت: ناپولی جذب ستاره ایرانی کار سختی دارد چون اتلتیکو مادرید دو و وستهام انگلیس هم به دنبال جذب او هستند. طبق گزارش های رسیده ناپولی باید برای جذب آزمون با این دو باشگاه بزرگ رقابت کند.

گفته می شود قیمت این مهاجم ایرانی 25 میلیون یورو است. او در 29 بازی برای زنیت 14 گل به ثمر رسانده است. ستاره ایرانی همچنین برای تیم ملی کشورش در 46 بازی 31 گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید:

سردار ایرانی روی جلد روزنامه اسپانیایی+عکس

این در شرایطی است که رسانه های اسپانیایی اعلام کردند علاوه بر اتلتیکو مادرید باشگاه سویا هم به شدت دنبال جذب مهاجم ایرانی است.

سایت «nevasport» روسیه امروز در این زمینه خبر داد: اتلتیکو مادرید با درخواست دیگو سیمئونه جدیدترین مشتری سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ است. پیش از این اورتون با هدایت کارلو آنچلوتی هم مشتری سردار بود. 

شب گذشته نیز رسانه های اسپانیا اعلام کردند خولین لوپتگی، سرمربی سابق رئال و اسپانیا که اکنون هدایت سویا را برعهده دارد به دنبال مهاجم ملی پوش کشورمان است.

با نگاه به تمام گزارش های رسیده از رسانه های انگلیس، ایتالیا و روسیه اکنون آزمون از باشگاه های وستهام، لسترسیتی، اورتون، اتلتیکو مادرید، سویا و ناپولی پیشنهاد دارد.

به نوعی رقابت میان مربیان بزرگ فوتبال برای جذب ستاره ایرانی به راه افتاده است.چون آنچلوتی، گتوزو، سیمئونه و لوپتگی به دنبال خرید مهاجم تیم ملی ایران هستند. باید منتظر ماند تا ستاره ایرانی در تابستان مقصدش را چگونه انتخاب می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس