کد خبر 1063784
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
ترامپ: اگر بایدن رئیس جمهور شود ایران و چین آمریکا را مال خودشان می‌کنند

رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که اگر«جو بایدن» پیروز انتخابات شود ایران و چین و کشورهای دیگر آمریکا را مال خودشان می‌کنند.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که اخیرا با فرمانداران برخی ایالتهای آمریکا در زمینه نحوه مدیریت مبارزه با بحران کرونا دچار تنش و درگیری لفظی شده است بامداد دوشنبه در یک نشست خبری درباره ویروس کرونا گفت که ما در حال مذاکره با فرمانداران محلی درباره استراتژی رفع محدویتها هستیم.  

بیشتر بخوانید:

وی همچنین تاکید کرد که دولت آماده کمک به فرمانداران است تا مطمئن شویم که کارها آنطور که باید انجام می‌شود. 

وی در عین حال گفت که شمار مبتلایان در بیمارستانها رو به کاهش است. 

ترامپ که به خاطر نحوه مدیریتش در بحران کرونا از دست رفتن جان دهها هزار آمریکایی به شدت تحت فشار قرار دارد مدعی شد که اگر طرح تعطیلی آمریکا را اجرا نمی‌کردند میلیونها آمریکا از بین می‌رفتند. 

اظهارات ترامپ در حالی مطرح می‌شود که برخی از مقامات ارشد دولت آمریکا میگویند که هشدارهای لازم درباره شیوع کرونا در ایالات متحده قبل از ثبت موارد فوتی داده شده بود اما نادیده یا دست کم گرفته شد. 

ترامپ در ادامه با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: اگر جو بایدن پیروز شود ایران، چین، کانادا و مکزیک آمریکا را مال خودشان می‌کنند. شما دیگر کشوری نخواهید داشت. 

وی مجددا تاکید کرد که مایل است با ایران کار کند اما آنها به نظر میرسد منتظر دولت بعدی هستند. حدس میزنم که جان کری نمیخواهد که آنها الان توافق کنند. آنها(ایرانیها) احتمالا تصور می‌کنند که می‌توانند صبر کنند. 

وی در پاسخ به سوالی در زمینه حمایت از اعتراضات خیابانی در برخی از ایالتهای آمریکا نیز گفت: شما اجازه دارید اعتراض کنید. من طرفدار همه هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    33 21
    گور بابای تو و بایدن و هر الاغ دیگه ای که روی کار میاد. شماها یه سیستم هستین که تحت اختیار صهوینیسم جهانیه و ما با این سیستم مشکل ریشه ای داریم. مهم نیست چه خری رئیس جمهور بشه مهم اینه که اون سیستم باید از بین بره که از بین هم می بریمش. کالیفرنیا رو دو دستی بچسب، دیوار مکزیک رو هم ببر بالاتر :)))
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
      1 2
      واقعا هنوز نفهمیدی که این ترامپ با اونای دیگه خیلی فرق داره؟؟ فرقش هم اینه که این یکی خیلی خرتر از اوناست! اگه تا حالا نفهمیدی سال بعد این موقع حتما می فهمی که این جانور چه جفتک های وحشتناکی میتونه بندازه البته از ته دل امیدوارم خریتش به همین چیزی که دیدیم و شماها فکر می کنید محدود بشه!!!
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
      3 0
      ۱۲:۳۷ بیصبرانه منتظریم غلطی ازش سر بزنه تا صد ها برابر عین الاسد رو سرش هوار بشه! ما هنوز انتقام نگرفتیم. خیلی هم منتظریم. ۱۳تا موشک خورد تو پایگاهش تو کنفرانس خبریش لکنت زبون گرفته بود. هنوز مونده تا بخوره. اینجا محله ماست لات بازی تو محله ما ممنوع
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
      12 0
      ۱۲:۳۷ ترامپ با بقیه شون هیچ فرقی نداره و مثل بقیه شون هیچ غلطی نمیتونه بکنه. تنها تفاوتش با بقیه رییس جمهورای آمریکا اینه که یه تسویه حساب باهاش داریم که به موقش حالا بعد رییس جمهوریش باهاش انجام میدیم! او تا آخر عمر نحسش باید سگی زندگی کنه و تو ترس.
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
      7 0
      آقای ۱۲:۳۷ سال دیگه همچین وقتی ترامپ هم باشه دیگه حسن روحانی در کار نیست. تفاوت اینه! و امیدشون از دوشیدن و ضربه زدن به ایران قطع میشه دمشون و میزارن رو کولشونو میرن
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    18 1
    عجب گاویه ترامپ
  • احمد IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    20 14
    فعلا که مال صهیونیستها هستید و کاری خاصی نمی تونید دربارش بکنید. لااقل ایران و چین بیان یه فکری به حالتون بکنن.
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
      12 9
      :)))))))) واقعا، همینو بگو. اینا مغز مردم خودشون رو هم عین غرب گداهایی خودمون چیز کردن، اگه مثل اون جنبش کالیفرنیا بیدار شن که دارن می شن، از خداشونه ایران بهشون کمک کنه
  • GB ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    2 10
    خداییییییش درست گفته
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    17 13
    با اینکه برای ترامپ اعتبار و ارزشی قائل نیستم ولی این حرف او نشان از قدرت و توان ایرانیان است.خدایا برعزت ایران اسلامی و امت محبوب و محجوبش بیفزا
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    2 0
    مال بد بیخ ریش صاحابش. گورتو از خاور میانه گم کن سگ زرد ما آمریکارو نمیخوایم!
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    1 0
    چقدر این امریکا آزاده که هرکسی میتواند ازاین ازادی سواستفاده وامریکا را مال خودش کنه
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    مذاکره با سازش تمام می شود لاکن دعوا با جنگ و ویرانی.
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    0 0
    مرگ بر ترامپ مرگ بر مردم نادان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس