کد خبر 1063475
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
امشب سهمیه بنزین خودرو‌ها واریز می‌شود + جزئیات

ساعت ۲۴ امشب، ششمین مرحله سهمیه بنزین در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

به گزارش مشرق، بامداد جمعه ۲۵ آبان، بنزین سهمیه‌بندی شد و قیمت این فرآورده نفتی به صورت سهمیه‌ای (۶۰ لیتر ماهانه برای خودروهای شخصی) در هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و به صورت آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد که طبق اعلام وزیر نفت از محل اجرای این طرح در طول یک سال آینده، ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد کسب خواهد شد که همه این مقدار به مردم تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

این در حالی است که ساعت ۲۴ امشب ششمین مرحله سهمیه بنزین خودروهای ناوگان عمومی و شخصی به کارت رانندگان خودرو واریز می‌شود.

امشب سهمیه بنزین خودروها واریز می‌شود + جزئیات

در این باره فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: سهمیه بنزین به صورت خودکار ابتدای هر ماه در کارت های سوخت رانندگان شارژ می شود.

 او بیان کرد:  سهمیه‌ها همانند قبل و بر اساس جدول اعلام شده است سهمیه بنزین هر خودرو واریز می‌شود که این میزان برای خودروهای بنزینی ۶۰ لیتر در ماه و خودروهای سواری دوگانه سوز ۳۰ لیتر در ماه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    2 0
    اقتصاد رو کردنش صحنه طنز گم شدن لورل و هاردی توی باغ دانشگاه که از هر طرف می رفتن دوباره سر نقطه اول بودن حالا اینا سرمایه داری، کمونیستم و سوسیالیسم و هر چی ایسمه امتحان کردن دوباره رسیدن همون جایی که بودن! با تقلب و اتلاف سرمایه به هر دلیل جهش تولید امکان پذیره؟ در بازاریابی کیفیت کالا رل مهمی بازی میکنه و این که سرمایه پشتوانه تولیده اگه تلف بشه با چی تولید پیش بده همین چینی ها اگه صرفه جو نبودن با یک و نیم میلیارد جمعیت چطور جلو می افتادن اونجا یک برنج بیفته زمین جریمه ایران یک مهمانی با چهل نوع غذا که مابقی اون میره زباله دانی ایران به خاطر اسراف و ندانم کاری و دزدی عقب افتاده و گر نه همه چیز از خودش داره!
  • حسین IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 1
    ایادوگانه به اتازه نصف بنزین مصرف میکنند۲۶۴۸
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 0
    این خبر مثل این است که هر شب بگویند فردا مغازه های نانوایی نان می پزند. بزازی ها هم پارچه و ....
  • Mm TR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    ایا آژانس های تاکسی تلفنی آدم نیستن ؟چرا به این قشر زحمت کش بنزین نمیدهید با صد تومان و پنجاه تومان که میریزید فک میکنید میشه زندگی چرخوند ننگ بر شما خدا لعنت کند هرکسی که به این مردم فداکار و دلسوز ستم میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس