کد خبر 1063296
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
افعی اینتر - کراپ‌شده

 یک شرکت ایتالیایی برای باشگاه اینتر، پیراهنی نمادین و الهام گرفته از افعی را طراحی کرده؛ پیراهنی که به سرعت نیز محبوب شده است.

به گزارش مشرق به نقل از ورزش سه، باشگاه اینتر که لقب افعی ها در فوتبال ایتالیا را یدک می کشد، فصل آینده از پیراهن نمادین خاص و ویژه ای برخوردار خواهد بود. شرکت طراحی ایتالیایی "Rupertgraphic" برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ اینتر پیراهن پرادای افعی را طراحی کرده است که خیلی زود در میان هواداران این باشگاه محبوب شده است.

بیشتر بخوانید:

شرط لیورپولی شدن کاپیتان اینتر

پیامد مثبت کرونا در دنیای فوتبال

این پیراهن ویژه و جذاب  با طراحی جسورانه و الهام گرفته از تصویر افعی، راه های آبی و مشکی قطوری دارد و رنگ طلایی نیز در آن نمود بارزی خواهد داشت. 

لوگوی اینتر با حاشیه طلایی و در وسط پیراهن دیده می شود. ستاره اینتر هم به رنگ طلایی و روی لوگو درخششی خاص دارد. نام بازیکنان و شماره نیز به رنگ طلایی است.

در راه های آبی پیراهن، طرح پوست مار با رگه های مشکلی و آبی کاملا مشهود است و بر زییایی آن افزوده است. رنگ یقه و سرآستین ها نیز طلایی است.

برای پیراهن دوم اینتر نیز طرح خاصی در نظر گرفته شده است. رنگ غالب این پیراهن سفید است و تصویر یک مار به رنگ آبی نیز روی آن نقش بسته است. در این پیراهن، لوگو متمایل به سمت راست است. در پیراهن دوم، رنگ یقه و سرآستین ها مشکی خواهد بود.

نکته قابل ذکر اینکه، طرح پرادای مار، قرار نیست در فروشگاه های رسمی اینتر عرضه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس