غلامپور

مربی دروازه‌بان‌های استقلال گفت: حق استقلال در ماجرای بازی سپاهان و پرسپولیس خورده شد.

به گزارش مشرق، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال پس از تقدیر از تمام کادر پزشکی و درمانی به خاطر مبارزه با کرونا حرف‌های جالبی درباره ماجرا‌های بازی پرسپولیس و سپاهان به زبان آورد. 

 

ریش گرو بگذارند
به نظر من عدالت زمانی در لیگ برتر برقرار می‌شود که بازی سپاهان و پرسپولیس برگزار شود. این به نفع فوتبالمان است. درست است که قانونی بازی ۳- صفر شده ولی اگر بحث معرفتی و مشتی‌گری باشد، بازی باید برگزار شود. به نظرم باید مسئولان ریش گرو بگذارند و دو تیم در ورزشگاه خالی روبه‌روی هم قرار بگیرند. در این صورت حق کسی خورده نمی‌شود.

حق ما خورده شد
حق استقلال در ماجرای بازی سپاهان و پرسپولیس خورده شد. همین‌طور حق تراکتور، شهرخودرو و حتی فولاد. نتیجه این بازی روی سهمیه‌ها هم اثرگذار شده است. به نظرم پرسپولیسی‌ها معرفت به خرج دهند و بازی را برگزار کنند. البته بعید می‌دانم پرسپولیسی‌ها این را قبول کنند ولی اگر بازی برگزار شود، عدالت رعایت خواهد شد و حقی از تیمی ضایع نمی‌شود.

تکرار نخواهد شد
من هم فکر می‌کنم رأی ۳- صفر نهایی است و بازی تکرار نخواهد شد. به هر حال سپاهان در زمین مسابقه حاضر نشد و کاری هم نمی‌شود کرد ولی دوباره تکرار می‌کنم برگزاری بازی برای عدالت بهتر است وگرنه قانونی که بازی ۳- صفر شده و دیگر کاری نمی‌شود کرد.

به پله اول برنگردیم
صحبت‌های سعادتمند را در تلویزیون شنیدیم. امیدواریم حرف‌های ایشان تبدیل به واقعیت شود. اگر غیر از این باشد استقلال دوباره به پله اول برمی‌گردد و شرایط باشگاه برای هواداران بد و بدتر خواهد شد.

همه ناراضی هستند
همه بازیکنان استقلال ناراضی هستند. از عملکرد مدیریت ناراضی بودند. هر کس آمد فقط خودش را دید و هواداران و بازیکنان را ندید. همه هم رفتند و اتفاق خوبی هم برای استقلال نیفتاد. به نظر من اتفاقاتی که در سال ۹۸ و ۹۹ برای باشگاه استقلال افتاد جزو عجیب‌ترین و بی‌سابقه‌ترین اتفاقات تاریخ باشگاه استقلال بود.

مجیدی در ارتباط است
فرهاد مجیدی در دبی است. اگر مشکل بلیت و پرواز نبود شک نکنید تا الان برگشته بود. متأسفانه نتوانسته بلیت بگیرد و مجبور است فعلاً در آنجا بماند. البته او با اعضای کادر فنی، مدیریت و همین‌طور بازیکنان استقلال در ارتباط است و مدام وضعیت را زیر نظر دارد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    20 8
    درخواست بازی مجدد بین پرسپولیس و سپاهان توسط این مربی استقلال چه معنایی دارد ؟ پشت این درخواست به ظاهر مظلومانه توطئه خوابیده است تاشاید با باخت پرسیپولیس تیم استقلال بتواند خودش را بالا بکشاند اما اختلاف امتیاز که دو یا سه امتیاز نیست که استقلال بتواند با یک باخت پرسپولیس امید قهرمانی داشته باشد ،بهتر است تیم های رده دوم به پایین به این بحث خاتمه دهند و به فکر قهرمانی در فصل بعد باشند و فکر کنند این قهرمانی پرسپولیس هم مهندسی شده است
  • US ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    17 6
    معرفت هایی که شما در سال های گذشته نشون دادید رو یادآوری کنید بعد ببینیم باید معرفت به خرج بدیم یا نه. غیر از تهمت زدن کار دیگه ای هم کردید که توقع دارین؟
  • حمید IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    26 6
    سپاهان در زمانی که تقریبا کل خط دفاعشو به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت از انجام بازی ترسید حالا که همه بازیکنانش برگشتن میخواد بازی کنه؟ اون وقت این ظلم به پرسپولیس نیست که حریفش هروقت که عشقش کشید بازی کنه؟ واقعا متاسفم که زمانی توی پرسپولیس بودی
  • اف سی جک تری دی IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    20 1
    خود استقلال اگه بجاای پرسگولیس بود اینکار را میکرد؟ عمرا هیچ تیمی اینکار احمقانه را نمیکنه. اینم خیلی سرخوشه
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      11 0
      استقلال هم الان بیاد بازی ای که به دلیل درگیری سه هیچ برنده شد رو دوباره با پرسپولیس تکرار کنه
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    14 1
    باعرض سلام و احترام آقای غلامپور قانون چه میگه تیمی که از تهران میاد اصفهان و وارد زمین میشه همرا با تیم داوری وناظر بازی حقش اینه که دوباره بازی کنه اگر شما بودید این کار میکردی هرگز..همیشه باید حرف حق زد
  • هادی IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    18 1
    باشگاه های استقلال و سپاهان و... روزی که پرسپولیس تو جام باشگاه های آسیا فینالیست شد، این باشگاه ها معرفت بخرج دادن از پرسپولیس حمایت کنند؟ برعلیه پرسپولیس چه ها نگفتین که تیم خراب کنید. پرسپولیس هم نباید از حق و حقوق خودش بگذره آقای غلامپور یک ورزش کار حرفه ای چنین حرفی نمیزنه شما فکر میکنی بازی های محلی یا تو کوچه و پس کوچه داره برگزار میشه که چنین حرفی میزنی!جهت یاداوری این مسابقات لیگ برتر ایران هستش آقای غلامپو
  • رسول IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    12 1
    پرسپولیس همه ی این سالها خون دل خورد تا قهرمان شد و امسالم برای قهرمانی خیلی بدبختی کشید روزی که فورواردها رو یکی یکی درو کردین و شما و سپاهانی ها دم از معرفت نزنین و یادمون نرفته هر روز میگین تیم وزارت و از اون طرف خودتون لابی می کنین برا پول مربی هاتون ، سپاهان حالا که مصدوماش برگشتن میخواد بازی کنه !!!!!! واقعا خودتون هستین ؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    15 0
    این آقا با این سن و سال تجربه هنوز نمیداند آنچه برای اجرای عدالت تنظیم شده، قانون است نه مشتنی گری؟! جوری صحبت میکند که گویی اگر بازی برگزار میشد پرسپولیس 3 بر صفر بازنده میشد و الان برعکس شده است.
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    13 0
    آقای غلامپور شما میخواین از آب گل آلود ماهی بگیرین و دلتونو خوش کنین به اینکه احتمال 1% پرسپولیس امتیاز از دست بده تا به صدر نزدیک بشین!! خداییش خودتون به این حرف خندتون نمیگیره !!!
  • جرکیس IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    11 0
    خودتی
  • وحید IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    12 0
    سوال اینجاست که اگر استقلال بجای پرسپولیس بود آیا تن به تکرار غیر حرفه ای بازی می داد آیا غلامپور...!!؟ فوتبال حرفه ای شده آقای غلامپور.دوره ۴۰سال پیش گذشته که تیم حریف میباخت ،بدم میباخت و اونوقت با استفاده از نفوذ فیلم بازی رو معدوم میکرد.به نظر من استقلال بهتر است به بازیهای خود فکر کند نه دیگران.از مشرق تقاضای انتشار دارم.با تشکر
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    7 0
    خخخخخخخ چی خورده ؟؟
  • ناشناس IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    7 0
    با عرض پوزش،شما برو بزتو بچران.در آن صورت که عدالت اجرا نشده بلکه شرایط بکام شما شده.فرض کنیم بازی تکرار شد و سپاهان با بازگشت مهاجم برزیلی وسایر مصدومان آمد و برنده شد و آخر فصل قهرمان شد.آن وقت این کجای عدالت است.این که فقط فرصت بیشتری برای تیم شما ایجاد شود اسمش عدالت است.پس لطفا عقب مانده بازی در نیاور و دور نیفت و هر روز مصاحبه کن .اگر تیم استقلال جای پرسپولیس یک طرف دیگر بازی اصفهان بود باز هم این مزخرفات را می گفتی،اجرای پیشنهاد شما شاید اسمش مشتی گری باشد ولی عدالت نیست اصلا اجرای قانون چه می شود ؟ دنیای ورزش حرفه ای مشتی گری بر نمی دارد پس کم چرت بگو.
  • کیسه غول دسته سه آسیا IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    5 0
    خخخ وقتی بزرگترین بازیکن تاریخت مجیدیه که در سیزده سال بازی لیگ ایران فقط سه گل به سرورت زده، هییییییییییچ حرفی باقی نمی مونه کاری به ایمون زائد ندارم( هشت دقیقه سه گل) علیپور و طارمی وغیره هم جای خود. اگه کیسه کشا تونستن یه بازیکن در حد آقای گل جهان دایی، گلزنترن هافبک جهان بعد از زیکو (باقری) جادوگر بایرن (دوگانه لیگ وحذفی داش علی کریمی) رکورددار بازی در لیگ قهرمانان اروپا (میناوند) موشک هامبورگ و عضو تیم قرن هامبورگ (مهدوی کیا) اسطوره ی لیگ قهرمانان آسیا و پرافتخارترین بازیکن تتریخ ایران (سیدجلال) بگن، اونوقت بیان خودشونو باما مقایسه کنن خخخخخخخخخ درضمن ناصرحجازی و پورحیدری و فکری هم در خارج از کیسه از فوتبال خدافظی کردن ( قابل توجه کیسه کشای منتطقی)
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      0 4
      لونگی خان از مجیدی 4 تا خوردین نه 3 تا. معلومه عدد 4 خیلی بهت فشار میاره چون چوبله هم شدین
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    9 0
    اصلا میخوای پرسپولیس به رای کمیته اعتراض کنه و درخواست کنه بازی 3-0 برا سپاهان اعلام کنن!!! ینی خداییش با این حرف برا استقلالیا ابرو نذاشت!!
  • محمد IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    7 0
    انشاالله بعد از قهرمانی بازی میکنیم تا روی شما را هم زمین نزده باشیم
  • محسن IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    3 0
    زرنزن
  • هوادار IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    4 0
    اون زمانی که پرسپولیس بازیکن نداشت برای جام حذفی و پرسپولیس درخواست کرد که باز یک ماه بعد انجام شود استقلالیها معرفت داشتند که قبول نکردند آقا پرسپولیس برای بازیه به اصفهان رفته بود ولی سپاهانیها نیامدند و ترسیدند و حق پرسپولیس سه امتیاز بازی است لیکن استقلالیها دم از معرفت نزنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس