حمید بعیدی نژاد

سفیر ایران در انگلیس در مطلبی گفت که به دنبال شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر شیوع ویروس کرونا از طریق مخابرات نسل پنجم، حملاتی علیه دکل‌های مخابراتی در انگلیس به وقوع پیوسته است.

به گزارش مشرق، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس در توئیتی نوشت:

در چند شب اخیر حملاتی به دکل‌های مخابراتی در شهرهای لیورپول، بیرمنگام، بلفاست و منچستر انگلیس انجام شده است که برای پلیس اثبات گردیده که مرتکبین، این حملات را بدلیل انتشار شایعه‌ای که شیوع ویروس کورونا را به مخابرات نسل پنجم ربط داده است، انجام داده‌اند.

این شایعه را چند سلبرتی، بازیگر، فوتبالیست و چهره تلویزیونی در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی دامن زده‌اند! یکی از این افراد وودی هارلسون هنرپیشه معروف آمریکایی است که بیش از ۲ میلیون نفر صفحه او در اینستاگرام را دنبال می‌کنند. وزارت ارتباطات انگلیس این شایعه را تکذیب کرده است و حالا به گزارش روزنامه تایمز شبکه‌های اجتماعی تصمیم دارند برای مقابله با این شایعه برنامه‌هایی روشنگرانه تولید و منتشر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    16 23
    این اظهارنظر ارتباط چندانی با مقام شما ندارد مگر آنکه با آماده سازی ذهن ها هم راستا با وزارت ارتباطات به فکر پیاده کردن این تکنولوژی در ایران باشید
    • IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      2 5
      نه آخه چرا ایراد می گیرید؟ بگذارید نظر کارشناسی بدهد، چه بسا کشف مهمی در مورد ویروس کرونا انجام بشود، نخبگان! باید نظریه پردازی کنند، شما سیب و گلابی باغ برجام را ندیدید؟ خب تخریب دکل هم توضیحات داشت که ایشان با فهم و سواد مذاکره و تجربه فراوان به این موضوع پرداخت،
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    10 4
    این جماعت عوام فردا با سنگ ماهواره هارو هم هدف قرار میدن...
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      2 2
      جالبه بدونید که کودکان فکر میکنند که اتش رو ملکه الیزابت تولید کرده
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    5 10
    بعیدنیست شک اینجاخوبه
    • GB ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      13 3
      پس تو ایران چرا کرونا اومده؟
  • mjp IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    9 14
    چقدرعقب افتاده وخرافاتی هستن مگه دکل موجودزنده هست ویروس داشته باشه گیریم ک ویروسی باشه یبارضدعفونی بشه حله...اینه فرهنگ وتمدن خرافاتی انگلیس ک همین اقای بعیدی نژادودیگراصلاحاتی سنگشوبسینه میزدند؟؟واقعاکه وحشی وعقب مونده هستن مثل حیوونای وحشی حمله به مغازه هاوالان دکل واونم ازهمجنسگرایی ک ذات حیوونی داره درعجبم بدبختهای داخلی دلشون به چه چیز غرب خوش کردن؟؟؟اینهمه وقت برای توجیح وطرفداری ازفرهنگ اوناکردیداگه دو درصدوقت برای کشورخودتون میزاشتین الان جایگاه خوبی نزدملت داشتید هرچی ادم.لامذهب و وطن فروشه شیفته ی ایناست
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      2 13
      یه عکسی دیدم هر وقت انسان از نسل 1 اینترنت همراه تا نسل 5 راه اندازی شده یه ویروسی تو کل دنیا پخش شده. برام جالب بود خدا کنه دروغ باشه. همچنین بحث سر اینه که این دکل ها باعث جهش ژنتیکی حیوانات شدند و باعث به وجود آمدن کرونا شدند.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    8 16
    ایشان معلوم نیست سفیر جمهوری اسلامی است یا سخنگوی دولت بریتانیا و یا ماله کش سیاستهای کفتارپیر و یا کارشناس شبکه های اجتماعی و یا فعال سیاسی است هر دفعه اظهارنظرهای شاذ میکنه که آدم شک میکنه بهش . یکی نیست تو وزارت خارجه بهش بگه بابا به کار مردم ایران که اونجا گرفتارند رسیدگی کن .از اونها خبر بگیر ببین تو چه وضعیتی هستن . دانشجویانی که اونجا هستن دارند چه کار میکنند ؟ چه گیر و گرفتاری دارند ؟ یکی از آشنایان می گفت برای رفتن به سفارت خانه ها باید از سامانه تاک ارتباط برقرارکنیم همینجوری اصلا به ما نگاه نمی کنند. وقتی هم که میریم اینجوری نیست که همون روز کارت راه بیفته . کلی بگیر و ببند دارند . یک صبح تا ظهر باید بشینی در نوبت تا جوابتو بدهند. اگر این حرفها صحت داشته باشد واقعا معلومه کسائی که میرن خارج تو سفارتخونه ها فقط برای ماموریت و دلارهاشه و خودشون و خونوادهشون با حال و هوای اونجا تربیت میشن و اگر کسی از اونها هم برگرده ایران مثل ظریف دنبال پست و مقام و وزارته یا مثل معاوناش دنبال معاونت هستند . شما را بخدا به فریاد اون بیچاره ها تو کشور غریب باشید اینقدر برای خودتون کار اضافی درست نکنید . به شما چه مربوطه این حرفها . نه در تخصص شماست نه در شرح وظایفتون .
  • عباس IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    بنده از غرب ایران عزیز حمله به دکل های نسل 5 را در شهر های انگلیس محکوم کرده و از جامعه بین الملل درخواست دارم به مظلومیت سفیر ما در آنجا توجه داشته باشند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس