جلسه علنی مجلس

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش جامع اقدامات دولت برای مقابله با کرونا به مجلس از سوی وزرای بهداشت و درمان و کشور و نیز رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش مشرق، اسدالله عباسی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش جامع وزرای کشور، بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه به مجلس درباره اقدامات انجام شده در شرایط بحران کرونا در حوزه‌‌های کاری‌شان خبر داد و گفت: طبق تصمیم اخیر هیئت‌رئیسه مجلس، مقرر شده که این گزارش جامع تا هفته آینده از سوی دستگاه‌‌های مربوطه تقدیم مجلس شود.

وی با بیان اینکه قرار است وزارتخانه‌‌های کشور، بهداشت و درمان و نیز سازمان برنامه و بودجه، گزارش جامع‌شان را از وضعیت و شرایط موجود در مواجهه با کرونا تقدیم کمیسیون‌های مربوطه کنند، اظهار داشت: بر این اساس قرار شده که پس از بررسی این گزارش‌ها در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مربوطه، گزارشی از آن در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

  بیشتر بخوانید:

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس اضافه کرد: از وزرای کشور و بهداشت و درمان و نیز رئیس سازمان برنامه و بودجه خواسته شده که در این گزارش جامع به مشکلات و موانع موجود برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر نیز توجه شود.

عباسی تأکید کرد: در جلساتی که نیز تاکنون در هیئت‌رئیسه مجلس داشته‌ایم، مقرر شده اولویت کمیسیون‌ها در روزهای پایانی دوره دهم مجلس بر موضوع کرونا بوده و در این مسیر با ارائه راهکارهایی به دولت کمک کنند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در تصمیم دیگری که در جلسه اخیر هیئت‌رئیسه مجلس اتخاذ شد، مقرر گردید وزارتخانه‌های مرتبط با هر کمیسیون نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت‌‌های‌شان در سال گذشته و نیز برنامه‌های‌شان در سالجاری به کمیسیون‌‌های تخصصی ارائه دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس