نظامیان آمریکایی

بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه یک گروه از تروریست‌های سوریه که خود را تسلیم نیروهای ارتش سوریه کرده‌اند، می‌گویند که در پایگاهی آمریکایی آموزش دیده‌اند.

به گزارش مشرق، یک گروه ۲۷ نفره از تروریست‌های سوری که خود را تسلیم نیروهای ارتش سوریه کرده‌اند، اعتراف کرده‌اند که در پایگاهی آمریکایی برای انجام عملیات تروریستی آموزش دیده‌اند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک چهارشنبه‌شب به وقت تهران این خبر را به نقل از مرکز نظامی روسیه برای آشتی در سوریه منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

افشای نقشه آمریکا برای آینده نظامیانش در عراق

بر اساس این گزارش، این گروه تروریستی برای حمله به تاسیسات نفت و گاز و همچنین تاسیسات مرتبط با حمل و نقل آموزش دیده بودند و آمریکایی‌ها علاوه بر آموزش، وسایل نقلیه و سلاح نیز در اختیار این تروریست‌ها قرار داده بودند.

ژنرال ژوراولف، رئیس مرکز نظامی روسیه برای آشتی در سوریه که تحت نظر وزارت دفاع روسیه قرار دارد، روز چهارشنبه گفت که شامگاه سیزدهم تا چهاردهم آوریل، گروهی از شبه‌نظامیان که در یک پایگاه آمریکایی‌ در نزدیکی اردوگاه رکبان آموزش دیده بودند با هدف تسلیم شدن به ارتش سوریه تلاش کردند تا از منطقه التنف خارج شوند. این گروه توسط گروهی از نیروهای تروریستی جیش المغاویر مورد حمله قرار گرفتند.

عصر چهارشنبه، منابع خبری معارض از پیوستن شماری از عناصر مسلح تحت آموزش آمریکا در پایگاه «التنف» در شرق سوریه به ارتش این کشور خبر دادند. «مأمون الحمید» عضو دفتر اطلاع‌رسانی گروه معارض «جیش المغاویر» به پایگاه خبری معارض «استپ نیوز» گفت که این گروه که از دست نیروهای آمریکایی فرار کردند، وابسته به گروه «جیش العشائر» بوده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس