کد خبر 1062221
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
استقلال

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال میگوید از کادر مدیریتی جدید آبی پوشان پایتخت انتظار دارد که با بازیکنان صادق باشد.

به گزارش مشرق، گودرز حبیبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره کادر مدیریتی جدید آبی‌پوشان پایتخت و حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل اظهار کرد: آقای سعادتمند قبلا در استقلال بودند اما به خاطر مشکلات از باشگاه جدا شدند. الان هم که آمدند با علم به اینکه می‌داند استقلال این همه بدهی دارد، خودش را به خطر انداخته تا با مشکلات مواجه شود. من می‌خواهم به آقای وزیر بگویم به این دو باشگاه، لطفا به یک چشم نگاه کنید. اگر سعادتمند را به استقلال می آورید، به او کمک کنید تا باشگاه به رونق برسد. 

او ادامه داد: ما هم به عنوان پیشکسوت باید به او کمک کنیم و تلاش خود را برای حمایت از او انجام دهیم. چند سال است که قرار بوده که این دو باشگاه به بخش خصوصی بدهند، اگر این مساله مد نظر مسئولان است چرا اینقدر کش می‌دهند؟  

بیشتر بخوانید:

وقتی بارسا قراردادها را کسر می کند چرا ما نکنیم؟

حبیبی افزود: این اتفاقات باعث میشود تا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نابود شود. وقتی قرارداد بسته میشود تنها کاری انجام میشد، دروغ گفتن به بازیکنان است. من از کادر مدیریتی جدید میخواهم به بازیکنان و کادر فنی دروغ نگویند. اسپانسر هم میتواند در باشگاه کمک کند اما به شرط اینکه حدود و وظایف خود را بداند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره انتظار خود از کادر مدیریتی جدید آبی پوشان پایتخت گفت: انتظار من این است که با بازیکنان صادق باشد و هیات مدیره با صحبت هایشان درگیری به وجود نیاورند و همه چیز سر جای خودش باشد. 

او در ادامه اضافه کرد: این تیم هنوز یک زمین تمرین  مستقل ندارد و باید یک زمین مستقل پیدا کند تا دیگر شاهد بلاتکلیفی در این زمینه نباشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شایعاتی مبنی بر قهرمان اعلام کردن تیم پرسپولیس در فصل جاری، خاطرنشان کرد: قهرمان اعلام کردن در این شرایط غیر قانونی است و باید تمام بازی های مسابقات  تمام بشود. حدود ۹ بازی مانده است و در این بازی ها ممکن است خیلی اتفاقات بیفتد. در این وضعیت گفته شده که شاید بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود،  اگر اینطور باشد، بهتر است که کلا مسابقات برگزار نشود. مگر بازی ها قرار است در محلات برگزار شود که میخواهیم بدون تماشاگر برگزار کنیم؟ این چند بازی اخیر هم که بدون تماشاگر بود اصلا فایده نداشت. به نظر من با بهتر شدن شرایط و با رعایت فاصله اجتماعی توسط تماشاگران و بازیکنان، می‌توان مسابقات را ادامه داد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس