کد خبر 1061734
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
امیرحسین صادقی

بازیکن سابق استقلال قهرمانی پرسپولیس را در صورت لغو لیگ عادلانه نمی‌داند.

به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال در خصوص جلسه روز یکشنبه‌اش با احمد سعادتمند، مدیرعامل جدید استقلال گفت: من شناخت کافی نسبت به ایشان نداشتم اما در جلسه دیروز حرف‌های خوبی زده شد و من هم به او گفتم که امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و قرار است برنامه کلی ایشان اعلام شود و ما هم می‌توانیم در راستای موفقیت او کمک کنیم.

وی ادامه داد: من و همه‌ی بیش از ۲۰۰ پیشکسوت استقلال حاضریم او را کمک کنیم. حرفی که من در فضای مجازی زدم تنها متعلق به شخص خودم نبود و به نمایندگی از تمام استقلالی‌ها بود. من سخنگوی آن‌ها بودم و هواداران استقلال هم دوست داشتند من در خصوص این گرفتاری‌ها صحبت کردم و من این حرف را زدم. به سعادتمند هم گفتم که سخنگوی کسانی هستم که می‌توانند به استقلال کمک کنند تا این باشگاه نیاز به کمک وزارت ورزش نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

آمار استقلال در ۱۱۰ بازی آسیایی؛ رکورد ویژه مجیدی

صادقی درباره کسر قرارداد بازیکنان به خاطر کرونا گفت: انسان گذشت دارد و ما ایرانی‌ها هم احساس و عاطفه داریم. در مرحله اول باید بدهی‌های باشگاه پرداخت شود و مرحله دوم هم همین موضوع است. بازیکنان استقلال اگر می‌خواهند به باشگاه کمک کنند و با عشق این پیراهن مقدس  را به تن کنند و هواداران را دوست دارند، امسال کمی گذشت داشته باشند و ضمن بخشیدن بخشی از قرارداد، قرادادشان را هم راحتی تمدید کنند و عاطفه به خرج دهند و کمک کنند به باشگاه تا از این وضعیت بحرانی در بیاید.

بازیکن سابق استقلال در خصوص تکلیف لیگ نوزدهم گفت: این موضوع جهانی است و دنیا در حال دست و پنجه نرم کردن با این ویروس است و مردم نمی‌توانند در هیچ‌کجا دور هم جمع شوند. فقط فوتبال نیست که تکلیفش نامشخص است و بسیار از شغل‌ها تعطیل شده‌اند و وضعیت اقتصادی نامشخص است و فیفا و AFC درگیر این موضوع هستند و به دنبال یک تصمیم واحد هستند.

صادقی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در صورت لغو ادامه لیگ نوزدهم گفت: این جوک سال است که پرسپولیس از الآن قهرمان اعلام شود. ۹ بازی و ۲۷ امتیاز باقی مانده است. مردم احتیاج به هنده دارند ولی نه با این لطیفه‌ها زیرا زمان و بازی‌های زیادی یه پایان لیگ مانده است. این اتفاق نخواهد افتاد مگر این که دست‌های پشت پرده و مسائل سیاسی چنین چیزی را رقم بزنند. اگر بخواهند پرسپولیس را قهرمان کنند، باید تیم‌های پایین جدولی سقوط کنند در حالی که فاصله چندانی در پایین جدول وجود ندارد و تیم‌ها می‌توانند با ۲ برد خود را نجات دهند پس این کار به هیچ وجه منطقی نیست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پویا رهگذر IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    13 6
    تو این زمونه کرونایی شما بخند تا دنیا بهت بخنده .ما هم جام رو میبریم بالا سر و میخندیم .با این اختلاف امتیاز با تیم های بعدی خوبه که هنوز " رو " دارین و میحرفین .خدا هر چی از شما جماعت ششتقلالی بگیره ، اما ای " رو " بزاره بمونه براتون که سخت نیازمندشین.
  • حسن استقلالی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    8 1
    با این اختلاف امتیاز و روحیه بالای پرسپولیس برای اول شدن، قهرمانی برازنده پرسپولیسه. نابرده رنج گنج میسر نمی شود، مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد. چه لیگ تمام بشه چه ادامه پیدا کنه، به عنوان یه فوتبالی قدیمی به شما عرض می کنم این لیگ برای قهرمانی پرسپولیس تمام شده است.
  • ابرهیم IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    8 2
    دروغگوی کم حافظه مگه همین یارو نمی گفت لیگ مهندسی شده است پس چطور الان داره میگه ۱۰ امتیاز اختلاف قابل جبرانه پس حرف خودش و دوستان متوهمش را نقض کرده و لیگ مهندسی شده نیست که الان میگه ۱۰ امتیاز اختلاف قابل جبرانه دوم یکی به این یارو بگه ۱۰ امتیاز اختلاف قابل جبرانه اما چطور ۱ امتیاز اختلاف شهر خودرو و فولاد با استقلال از نظر تو قابل جبران نیست اگه قرار باشه لیگ لغو بشه و پرسپولیس قهرمان نشه پس جای سه تیم مثلث تاس باید فولاد و شهر خودرو و صنعت نفت به مسابقات فصل بعد آسیا معرفی بشن چون ۱ و ۲ امتیاز اختلاف دارن با این تیمها و قابل جبرانه این که نمیشه پشت کرونا قایم بشی و بگی فقط پرسپولیس ضرر کنه همه تیمها باید ضرر کنند حتی تیم بی عرضه تو
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    3 1
    این برا ما ادم شده
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    5 1
    چی شد تادیروز تیم مهندسی شده بود الان جناب فیلسوف کرونارو بهانه می کنیدباهمین خیالت شبانه سربربالین بگذارید چراکه ازاین به بعداون چهاری که مال شما بود ونشان میدادیدازاین به بعد متعلق به سرورلیگ برتروآسیاست عشقپولیسومیگم درجریان باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس