کد خبر 1061429
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
بارسلونا

یک رسانه اسپانیایی فاش کرده که چگونه در رسوایی اخیر رئیس این باشگاه، او آکادمی معروف آبی‌واناری‌ها را قربانی کرده است تا منافع خودش را محقق کند.

به گزارش مشرق، رسوایی به وجود آمده در باشگاه بارسلونا افشای به کار گمارده شدن یک گروه رسانه‌ای به نام «I۳ Ventures» برای رصد شبکه‌های اجتماعی به منظور پاسخ دادن به انتقادات مخالفان رئیس باشگاه و رفع اتهام از او بابت ناکامی‌های تیم تمامی ندارد.

بیشتر بخوانید:

کودتای بارتومئو در بارسلونا

طبق گزارش خاویر تورس، خبرنگار نشریه اسپورت کاتالونیا رسوایی که خوسپ ماریا بارتومئو آن را انکار کرده، دامن آکادمی معروف باشگاه، «لاماسیا» را گرفته است. این خبرنگار اسپانیایی مدعی شده است بارتومئو بخشی از مبلغ عقد قرارداد با شرکت رسانه‌ای مذکور که گفته می‌شود مبلغ یک میلیون یورو هزینه داشته است را از بودجه آکادمی لاماسیا برداشته است. به طور دقیق‌تر او اعلام کرده است که بارتومئو ۲۹۷ هزار یورو از بودجه لاماسیا را برای پرداخت حق‌الزحمه یک شرکت رسانه‌ای موسوم به «تانترا سافت» که از زیرمجموعه‌های I۳ Ventures محسوب می‌شود، کنار گذاشته است. این پرداخت قرار بوده در دو نوبت صورت بگیرد که نوبت اول ۱۹۸ هزار یورو در فصل ۱۹-۲۰۱۸ بوده و نوبت دوم ۹۹ هزار یورو در فصل جاری. ظاهراً پرداخت نوبت اول انجام شده اما نوبت دوم به دلیل افشاگری رادیو کادناسر درباره این موضوع متوقف و قراردادهای میان باشگاه هم فسخ شده است.

طبق گزارش نشریه اسپورت، تانترا سافت یک شرکت ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه علوم رایانه‌ای و فناوری اطلاعات است که ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ در شهر بوئنوس آیرس آرژانتین تأسیس شد و رئیس آن خوان کارلوس ورا زانوتی هم با شرکت I۳ Ventures ارتباط دارد. علاوه بر این، از ماه سپتامبر سال ۲۰۰۹، در صورت جلسه مجمع عادی شرکت تانترا سافت، از کارلوس رافائل ایبیانس کنستانتینو، به‌عنوان معاون این شرکت نام برده شده است. کارلوس ایبیانس، رئیس شرکت I۳ Ventures ‌ است.

ظاهراً خوسپ ماریا بارتومئو و همکارانش بدون آنکه به مدیران آکادمی لاماسیا اطلاع دهند، مبلغی برای پرداخت به شرکت تانترا سافت را در ردیف بودجه این آکادمی قرار داده‌اند و هیچ اشاره‌ای هم به جزئیات آن نکرده‌اند. زمانی هم که مدیران لاماسیا خواهان توضیح درباره این مورد شدند، هیچ پاسخی داده نشده و آنها هم به تصور اینکه مدیراجرایی باشگاه گراسکار گرائو همه چیز را تأیید کرده است، آن را پذیرفته‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس