کد خبر 1061208
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
محمد کشاورززاده

سفیر کشورمان در پکن اظهارات سیاسی سخنگوی وزارت بهداشت علیه چین را نکوهش کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

محمد کشاورززاده گفت: اینکه یک عده‌ای علیه روابط ایران و چین تبلیغ کنند خیرخواه نظام و مردم ایران نیستند. خیرخواهان نظام و ملت، شرایط را درک می‌کنند و می‌دانند باید با حساسیت بیشتری به روابط دو کشور نگریست.

بیشتر بخوانید:

هدف از جنگ زرگری حامیان دولت علیه چین چیست؟ +فیلم


کشاورززاده با تحلیل روابط سیاسی و اقتصادی چین و ایران اظهار کرد: در شرایطی که به دلیل تحریم‌های آمریکا خیلی از کشورهای دیگر جهان از جمله کشورهای اروپایی حاضر به کمک به ایران نیستند باید نگاه هوشمندانه‌ای به روابط ایران و چین داشت و مستمسکی در اختیار معاندین قرار ندهیم که بخواهند روابط ۲ کشور را تحت‌الشعاع قرار دهند.


وی با بیان اینکه هم‌اکنون چین کشوری است که «تحریم‌های آمریکا را قبول ندارد» و همچنان اعلام کرده است نفت ایران را می‌خرد افزود: در داخل ایران باید به «اظهارنظرها» در مورد چین خیلی توجه شود. به عنوان سفیر ایران در چین اعلام می‌کنم در این مدت که در پکن بودم جز «عزت و احترام» چیزی از دولت و ملت چین ندیده‌ام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عبدالله مومن IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    3 0
    کینه شتری افساداتی های تبهکار از وقتی که هدیه هزار ماسکی اربابان فرانسوی ایدز بیار شان را قبول نکردیم بالا زده است و با تخریب روابط بین چین و ایران به دست فتنه گری از گروه افساداتی ها در سال هشتاد و هشت. آن را نشان دادند
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 0
    از انگلو فیل و آمریکن فیل به چاینااوفیل رسیدیم.
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 2
    چرا به جهانپور و امثالهم پست و ترفیع میدین؟؟؟؟ خودتون کرم دارین. این مرد اگه مخالف خوانی نمی کرد هرگز تو زمینه علمی قابل ذکر نبود. به خدا گناهی نابخشودنی میکنین این نادانها رو رئیس می کنین؟؟؟؟؟ . انتظار هم دارین ایران پیشرفت کنه!!!!!! . خیر. تا احمق رئیس باشه عقلا در عذاب خواهند بود. اول از همه آقای جهانپور رو بفرستین مرخصی... خسته شده.
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 0
    این اشکال بیشترازکارشناسان است که بایدجدول مستندات اعمال خوب وبدکشورهاخصوصاامریکاواروپاواسراییل وچین و...راتهیه کنندتابتوان مقایسه کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس