کد خبر 1061159
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
سنگاپور کرونا

رسانه های سنگاپور از کمک نقدی و بلاعوض دولت این کشور به مبلغ ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار سنگاپور به ۹۰ درصد از شهروندان این کشور برای مبارزه با تاثیرات اقتصادی ناشی از گسترش ویروس کرونا خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه سنگاپوری استریتس تایمز، روز سه شنبه (۱۴ آوریل)، ۹ نفر از هر ۱۰ شهروند سنگاپور هر کدام به مبلغ ۶۰۰ دلار سنگاپور به عنوان بخشی از اقدامات دولت برای کمک به خانوارها در مدت بیماری همه گیر ویروس کرونا دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید:

راهکارهای کاهش تردد افراد مبتلا و مشکوک به کرونا

چرا باید روی تشخیص بسیار سریع سرمایه‌گذاری کرد؟

این کمک بلاعوض که دوشنبه گذشته توسط هنگ سو کیت، معاون نخست وزیر سنگاپور اعلام شد و وجه همبستگی لقب گرفت، مستقیماً به حسابهای بانکی کلیه شهروندان بزرگسال سنگاپوری واریز خواهد شد.

در ماه فوریه، دولت از واریز مبلغی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ دلار سنگاپور برای هر بزرگسال خبر داد. در ماه مارس، این رقم سه برابر شد و قرار شد بین ۳۰۰ دلار تا ۹۰۰ دلار از ماه اوت تا سپتامبر واریز شود.

روز دوشنبه گذشته، هنگ که وزیر اقتصاد نیز محسوب می شود، اعلام کرد که تاریخ پرداخت ۳۰۰ دلار از این کمک مالی جلو افتاده و قرار است ماه آوریل واریز شود و با ۳۰۰ دلار دیگر هم تکمیل خواهد شد.

افرادی که واجد شرایط دریافت کمک های بیشتری هستند، در ماه ژوئن نیز ۳۰۰ دلار یا ۶۰۰ دلار دیگر نیز دریافت خواهند کرد.

وزارت اقتصاد سنگاپور نیز اعلام کرد که دولت جزئیات حساب بانکی حدود ۹۰ درصد از شهروندانی که قبلاً پرداختی دریافت کرده بودند، از جمله پاداش بودجه سال ۲۰۱۸، را در اختیار دارد.

این وزارتخانه همچنین از ۱۰ درصد باقی مانده از سنگاپوری های بزرگسال خواست تا مشخصات حساب بانکی خود را از طریق فرمی در وبسایت دولت این کشور تا ۲۳ آوریل ارائه دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    9 0
    دولت مارو بگو
  • حسن IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 0
    بله حسن آقای روحانی . شما هم یه ذره از پول نفت رو خرج ملت کن حسن جون
  • م IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    0 0
    ۱ میلیون ۱۳ درصد بیا این ور بازار
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    0 0
    اینجا دولت یه میلیون با یه عملیات ثبت نام پیچیده اونم با سود 12 درصد میخاد به ملت بده انگار ملت با پول غذاشون میخان کار تجاری کنند که سود 12 درصد تعلق گرفته اونم به جای کمک بلا عوض

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس