جشن میلاد امام زمان(عج) برای بیماران کرونایی

طی اقدامات جهادی همسران شهدای مدافع حرم برای مقابله با شرایط سخت شیوع کرونا در کشور، بسته های ارزاق و خوراکی برای کادر بیمارستان ها تهیه شد.

به گزارش مشرق، طی اقدامات جهادی همسران شهدای مدافع حرم برای مقابله با شرایط سخت شیوع کرونا در کشور، به مناسبت روزهای مبارک ماه شعبان بسته های ارزاق و خوراکی برای کادر درمانی بیمارستان ها و بیماران تهیه شد.

به همین مناسبت توزیع ۹۰۰ بسته میوه و تنقلات توسط همسران شهدای مدافع حرم در موسسه فرهنگی رباب به نیابت از شهدایشان در بیمارستان امیر اعلم بیمارستان شهید ضیائیان و بیمارستان رسول اکرم صلی الله علیه و اله و سلم صورت گرفت.

«مؤسسه فرهنگی رباب» توسط همسر شهدای مدافع حرم با رویکرد کارهای فرهنگی در رابطه با شهدای مدافع حرم شکل گرفت. هیأت موسس این موسسه رباب شامل ۵ نفر از همسران شهدایی هستند که در ابتدای درگیری‌ها در سوریه و در سال ۹۲ به شهادت رسیدند. ولی اعضای موسسه همه همسران شهدای مدافع حرم کشور هستند. تجلیل از آینه‌های رباب و بسته‌بندی خشکبار و کمک به جبهه‌های مقاومت و طرح پشتیبانی از جبهه‌های مقاومت از جمله فعالیت های پیشین این موسسه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رهگذر DE ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    سلام بر سرور و سالار شهیدان.سلام بر همه شهدای عالم . از بدو خلقت تاکنون. سلام بر تمام آن مردان مرد و زنان شهیده غیور. سلام بر خانواده معظم شهدا که قطعا" شهدای عزیز در فضای پاک و انسان ساز و منور این خانواده ها بالیده شدند و در دامن مادران مومن پرورش یافته و با همراهی همسرانی همراه ، همدل و مشوق همای سعادت شهادت را در آغوش گرفتند و جاودانی و نورافشان راه خدایی شدند. سلام بر فرزندان شهدا. ازکوزه همان تراود که در اوست. این قبیل اعمال زیبا در این شرایط کرونایی ، آنهم از طرف همسران شهدای مدافع حرم ، صدها برابر اثرگذارتر و روحیه بخش تر از اعمال خوب دیگران است زیرا که شهدا در این اعمال سهیم هستند و در واقع مستیقما"ایشان این اعمال را انجام می دهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس