کد خبر 1061006
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
بازار ارز و سکه

هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۴۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۱۶ هزار و ۲۵۰ تومان است.

به گزارش مشرق، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 6 میلیون و 550 هزار تومان و طرح قدیم 6 میلیون و 300 هزار تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی 3 میلیون و 300 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 920 هزار تومان و سکه گرمی 975 هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم 648 هزار و 700 تومان، هر گرم طلای 24 عیار 840 هزار تومان و هر مثقال طلا 2 میلیون و 810 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1686 دلار معامله می‌شود.ا

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار 16 هزار و 250 تومان، یورو 17 هزار و 750 تومان و درهم امارات 4 هزار و 440 تومان  تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 15 هزار و 600 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 15 هزار و 500 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 17 هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 16 هزار و 900 تومان است.

گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل تغییر نداده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    4 1
    هر روز زندان ها را به بهانه ای خالی می کنند. ولی بالا رفتن قیمت سکه افراد بیشتری را روانه زندان می کند تا عملا نتیجه صفر باشد. لطفا قانون مهریه را اصلاح کنید. یاد روزهایی که سکه چهار و نیم میلیون بود بخیر.
  • علی IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    2 0
    هر روز زندان ها را به بهانه ای خالی می کنند. ولی بالا رفتن قیمت سکه افراد بیشتری را روانه زندان می کند تا عملا نتیجه صفر باشد. لطفا قانون مهریه را اصلاح کنید. یاد روزهایی که سکه چهار و نیم میلیون بود بخیر.
  • رضا IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    1 1
    توی این روزهای کرونایی و تعطیلی کسب و کار یکی به فریاد محکومان مهریه برسه سکه شده شش و نیم میلیون
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      1 0
      یکی هم به داد خانمهایی برسه که تکیه گاهشون باکتک ازخونه بیرونشون کرده و بایه بیوه داره زندگی میکنه زنم برای امرارمعاش مهرشو اجرا گذاشته...دولت چقدر بریده باشه خوبه!!!سالی یک سکه
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    1 0
    یه زمانی دلار 7 تومن بود. الان 17 تومن. تومن داریم تا تومن.
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    2 1
    رئیسی اومد شد رئیس قوه سکه ۴ تومن بود دلار ۱۲ تومن. قرار بود همه چی رو درست کنه
    • ترکیده IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      1 0
      خدا رو شکر وگرنه الان 21بود سکه هم گیر کس نمی یومد؛نصف زندان ها رو دلال ها اشغال کردن به لطف اقتصاد بچه سرمایه داری لیبرال های گیرین کارتی.
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      0 0
      من تا امروز فکر می کردم سروسامان دادن به اقتصاد وظیفه دولته ممنونم به من آگاهی دادی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس