کد خبر 1060907
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
قاسم حدادی فر

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هر تصمیمی که فدراسیون در خصوص نحوه ادامه لیگ یا تعطیلی مسابقات بگیرد، چالش ایجاد خواهد کرد.

به گزارش مشرق، قاسم حدادی‌فر با اشاره به تعطیلی لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: نمی‌توانیم به‌صورت گروهی تمرین کنیم و در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می‌کنیم که چندان جدی نیست و این شرایط واقعا سخت است. زندگی بدون فوتبال معنی ندارد و امیدوارم هر چه زودتر این ویروس از بین برود تا همه چیز به شرایط طبیعی برگردد.

بیشتر بخوانید:

راهکار سعودی‌ها برای اتمام فصل جاری لیگ

وی در خصوص آینده مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: من نمی‌توانم در این باره پیش‌بینی کنم یا نظر بدهم، در این زمینه مسئولان تصمیم گیرنده هستند و باید تمامی جوانب را بررسی و کارشناسی کنند و در نهایت یک تصمیم درست بگیرند تا باشگاه‌ها یا بازیکنان متضرر نشوند. تا حالا چنین شرایطی برای لیگ‌های مختلف در دنیا ایجاد نشده و فکر می‌کنم بهتر است فیفا وارد عمل شود.

حدادی‌فر خاطرنشان کرد: اگر هر کشوری برای لیگ فوتبالش یک تصمیم بگیرد این موضوع می‌تواند دردسرساز شود. در این شرایط بهتر است که فیفا یک تصمیم واحد بگیرد و فدراسیون‌ها هم از آن پیروی کنند. در حال حاضر اگر فدراسیون ما هر تصمیمی بگیرد چالش ایجاد خواهد شد ولی اگر فیفا در خصوص این موضوع تصمیم بگیرد دردسرهایش کمتر است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس