کد خبر 1060581
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

امروز سعی داریم نگاهی داشته باشیم به یکی از بهترین و بروزترین سایت های دانلود آهنگ ایرانیکه توانسته با استفاده از طراحی فوق العاده و بروز بودن به یکی از برترین و محبوب ترین سایت های دانلود آهنگ و آلبوم در ایران تبدیل شود. اگر شما هم جزو کسانی هستید که به طور روزانه یا هفتگی موزیک های جدید ایرانی و خارجی را گوش کرده و دنبال می کنید، حتما برای یک بار هم که شده کلمه دانلود آهنگ جدید را در موتورهای جست و جو مثل گوگل سرچ کرده اید. با جست و جوی این کلمه در گوگل صدها سایت اینترنتی برای شما بالا می آید که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص و متمایزی هستند.

یکی از بهترین سایت هایی که در زمینه دانلود آهنگ و آلبوم های جدید فارسی فعالیت می کند، بهتر موزیک است. این سایت فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 1395 آغاز نموده و در طول این سال ها با انتشار صدها موزیک فارسی و خارجی در سبک های مختلف، سعی در رفع نیاز کاربران خود داشته است.

دانلود آلبوم آهنگ ایرانی

یکی از بخش های جذاب سایت بهتر موزیک بخش دانلود آلبوم ایرانی این سایت است. با مراجعه به این قسمت می توانید به آخرین آلبوم های منتشرشده از خوانندگان سبک های مختلف پاپ، رپ، سنتی و غیره دسترسی داشته و آن ها را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

دانلود موزیک ویدئو

شما با مراجعه به وبسایت بهتر موزیک می توانید جدیدترین موزیک ویدئوهای فارسی را در کیفیت های مختلف دانلود کرده و از دیدن آن ها لذت ببرید. همچنین با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام ما می توانید به آخرین موزیک ویدئوها، اخبار و حواشی دنیای موسیقی دسترسی داشته باشید.

امکانات سایت بهتر موزیک

سایت بهتر موزیک با آدرس behtarmusic.com و با پروتکل امن https در دسترس تمام کاربران قرار می گیرد و شما با وارد شدن به این سایت می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که امنیت شما در بالاترین سطح ممکن خواهد بود. جالب است بدانید در قبال تمام خدماتی که سایت بهتر موزیک به کاربران خود ارائه می دهد، هیچ گونه هزینه ای از آن ها دریافت نکرده و شما می توانید به صورت کاملا رایگان از امکانات سایت استفاده نمایید. در انتها پیشنهاد می کنیم اگر از مخاطبان آهنگ های فارسی هستید، حتما از سایت بهتر موزیک دیدن نمایید تا با بخش های جذاب این سایت آشنا شده و از آن ها استفاده کنید.

طبق نظرسنجی اخیری که در میان کاربران سایت های موزیک انجام شد، اغلب آن ها امکاناتی را برای سایت های موسیقی درخواست کردند که این امکانات همگی در سایت بهتر موزیک وجود دارد. قابلیت پخش آنلاین موزیک ها، دانلود در 2 کیفیت 128 و 320، دانلود موزیک ویدئوها با کیفیت های مختلف، عدم استفاده از تبلیغات های آزاردهنده در سایت، قرار دادن متن آهنگ در پست، نمایش جدیدترین موزیک ها، نمایش پربازدیدترین موزیک های روز و هفته و ماه، قابلیت درحواست موزیک، دانلود آلبوم های رایگان ایرانی و ده ها امکان دیگر که در سایت بهتر موزیک به کاربران عزیز ارائه می شود همگی در راستای جلب رضایت شما عزیزان می باشد.

هزاران موسیقی در یک سایت

سایت بهتر موزیک یکی از پیشرفته ترین سایت های دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و دانلود آلبوم با لینک مستقیم ،  دانلود آهنگ جدید است که دارای آرشیو بزرگی از تمامی آثار هنرمندان داخلی می باشد. از این رو می توانید با مراجعه به دسته بندی سایت، آهنگ های خواننده مورد علاقه تان را در دو کیفیت 128 و 320 دانلود نمایید. از خوانندگانی که آثار آن ها در سایت بهتر موزیک وجود دارد می توان به محسن ابراهیم زاده، محسن چاووشی، میثم ابراهیمی، ماکان بند، پازل بند، هوروش بند، رضا بهرام، رضا صادقی، بهنام بانی و ... اشاره نمود.

دانلود انواع سبک ها به صورت رایگان

در سایت بهتر موزیک می توانید انواع سبک های موسیقی را دانلود و از گوش دادن به آن ها لذت ببرید. برخی از دسته بندی هایی که در سایت ما وجود داشته و مخاطبان عزیز می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند شامل موارد زیر می باشد:

  • دانلود آهنگ شاد مخصوص مراسم و عروسی
  • دانلود آهنگ غمگین و دیس لاو
  • دانلود آهنگ سنتی و محلی ایرانی
  • دانلود آهنگ بدون کلام
  • دانلود آهنگ خارجی
  • دانلود آهنگ های پاپ ایرانی جدید
  • دانلود آهنگ قدیمی و نوستالژی
  • دانلود مداحی، نوحه و مولودی های مناسبتی

تمام آهنگ هایی که در بهتر موزیک قرار می گیرند رایگان و با لینک مستقیم هستند.

انتشار آهنگ خوانندگان تازه کار در بهتر موزیک

یکی از دغدغه های اصلی خوانندگان تازه کار، شنیده شدن قطعه موسیقی شان است. این خوانندگان با صرف هزینه های سنگین و زحمات فراوان موزیک های خود را به امید شنیده شدن تولید می کنند و برای شنیده شدن این موزیک ها، نیاز به سایت ها و منابعی است که مخاطبان زیادی را نزد خود داشته باشد. سایت بهتر موزیک یکی از برترین و محبوب ترین سایت های موسیقی در ایران است که هزاران مخاطب به صورت روزانه از آن دیدن می کنند.

اگر شما هم جزو خوانندگان تازه کار هستید، می توانید با مدیریت سایت ما در تماس باشید تا قطعه موسیقی تان را در این سایت منتشر کنید. موزیک های ارسالی شما برای همیشه در آرشیو سایت باقی خواهند ماند و می توانید به کمک ما بیشتر شنیده شوید.

فعالیت قانونی

شایان ذکر است تمام فعالیت های سایت بهتر موزیک تحت نظر مراجع قانونی جمهوری اسلامی ایران بوده و تمامی مطالب و موزیک ها بر اساس قوانین کشور عزیزمان ایران منتشر می شود. لذا هیچ نگرانی بابت محتوای زننده یا غیراخلاقی در سایت بهتر موزیک وجود نداشته و می توانید با خیالت راحت این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی نمایید.

**این محتوا صرفا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس