اکبر کارگرجم و شاهین بیانی

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: متاسفانه اخلاق در ورزش کاملا از بین رفته تا جایی که این روزها که دنیا با ماشین مرگ مبارزه می کند بعضی ها به اموات هم رحم نمی‌کنند.

به گزارش مشرق، پخش یک آیتم با اطلاعاتی نه چندان درست از یک برنامه تلویزیونی کافی بود تا موجی از خشم هواداران فوتبال و پیامد آن داغ شدن بازار اهانت به پیشکسوتان و حتی درگذشتگان فوتبال را از سوی هواداران در فضای مجازی و برخی رسانه های نوشتاری شاهد باشیم.

اکبر کارگرجم پیشکسوت تیم استقلال در همین خصوص اظهار داشت: خیلی متاسفم که حتی مبارزه با ماشین مرگی به نام کرونا هم خیلی از اقشار مردم ما را متنبه نکرده و آنها را به خود نیاورده است. امروز که مرگ نزدیک تر از همیشه است و پشت در بسیاری از خانه ها به کمین نشسته، برخی ها اینطور به جان مرده و زنده فوتبال افتاده اند و حتی به اموات هم رحم نمی کنند.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: نمی دانم چرا حرمت ها از بین رفته و خیلی ها که هیچ درکی از گذشته و گذشتگان ندارند به خودشان اجازه می دهند به خادمین ورزش حتی بعد از مرگشان بی حرمتی کنند. امروز دنیا بر علیه یک دشمن مشترک به اسم کرونا متحد شده و اینجا یکسری جوان دارند اتفاقاتی را رقم می زنند که در تاریخ ایران بی سابقه است.

وی اضافه کرد: خیلی ها هستند که در گذشته به ورزش و فوتبال ایران خدمات بایسته زیادی ارائه داده اند و خشت روی خشت گذاشته اند تا امروز چیزی به اسم استقلال و پرسپولیس داشته باشیم. این جوانان که امروز فضای مجازی امکانی را در اختیار آنها قرار داده باید بدانند حتی اگر خودشان و صفحه های مجازی آنها دیده می شود به واسطه استقلال و پرسپولیسی است که همین گذشتگان که امروز مورد فحاشی رسانه ای قرار می گیرند برای ایجاد آن خون دل ها خورده اند.

پیشکسوت استقلال گفت: نمی خواهم نصیحت کنم چون بعید می دانم این هایی که اینطور حرمت مرده و زنده را از بین می برند نصیحت پذیر باشند. اما برای شان دعا می کنم که به خودشان بیایند و دست از این بی اخلاقی ها در فضای مجازی بردارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس